Testing of methods for customer loyalty measurement in pharmacy „Camelia“
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2011 | 59 | 149 | 166 |
Kiekvienas marketingo teorijos autorius pagrindžia savo pateikiamo metodo reikšmingumą ir mokslinę vertę, tačiau praktikoje naudojamas vartotojų lojalumo matavimo metodas turi būti lengvai pritaikomas, o jo rezultatai reprezentatyvūs, atskleidžiantys realią situaciją, nubrėžiantys gaires ateities sprendimams. Akivaizdu, jog kiekvienai organizacijai svarbu žinoti, kuris vartotojų lojalumo matavimo metodas pateikia tikslesnius rezultatus ir yra tinkamiausias vartotojų lojalumui matuoti.
In marketing theory, every author proves the significance and value of the promoted method; however, in practice the customer loyalty measurement method has to be simple in its application, its results should be presentable, highlighting the real situation, promoting particular insights for future decisions. Therefore, it is important for every organization to know which method of customer loyalty measurement provides the most precise results and is the most suitable for customer loyalty measurement.