Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/1083
Options
Testing of methods for customer loyalty measurement in pharmacy „Camelia“
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title
Testing of methods for customer loyalty measurement in pharmacy „Camelia“
Other Title
Vartotojų lojalumo matavimo metodų tikrinimas vaistinių tinkle „Camelia“
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2011, T. 59
Date Issued
Date Issued | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2011 | 59 | 149 | 166 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Extent
p. 149-166
Field of Science
Abstract
In marketing theory, every author proves the significance and value of the promoted method; however, in practice the customer loyalty measurement method has to be simple in its application, its results should be presentable, highlighting the real situation, promoting particular insights for future decisions. Therefore, it is important for every organization to know which method of customer loyalty measurement provides the most precise results and is the most suitable for customer loyalty measurement.
Kiekvienas marketingo teorijos autorius pagrindžia savo pateikiamo metodo reikšmingumą ir mokslinę vertę, tačiau praktikoje naudojamas vartotojų lojalumo matavimo metodas turi būti lengvai pritaikomas, o jo rezultatai reprezentatyvūs, atskleidžiantys realią situaciją, nubrėžiantys gaires ateities sprendimams. Akivaizdu, jog kiekvienai organizacijai svarbu žinoti, kuris vartotojų lojalumo matavimo metodas pateikia tikslesnius rezultatus ir yra tinkamiausias vartotojų lojalumui matuoti.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)