An initial framework for understanding the concept of internal place branding
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2013 | 67 | 143 | 160 |
Tyrimo problema. Įvairūs vietovės ženklodaros tematika rašantys autoriai vis didesnį dėmesį savo darbuose skiria vidinėms interesų grupėms. Išskirta keletas šių tyrimų krypčių: bandoma identifikuoti veiksmingiausius piliečių pasitenkinimo vertinimo būdus, optimizuoti interesų grupių įtraukimą ir dalyvavimą, analizuoti tapatybės kūrimo procesą ar išryškinti įvairių šaltinių siunčiamų žinučių nuoseklumo svarbą. Vis dėlto, vieninga nuomonė apie vietovės vidinės ženklodaros sampratą dar nėra nusistovėjusi, todėl šiuo straipsniu siekiama pagilinti vietovės ženklodaros vidinės perspektyvos pažinimą ir pateikti pradinę šio darbo objekto – vietovės vidinės ženklodaros koncepcijos – sampratą ir logiką. Tyrimo metodai. Visų pirma buvo atlikta susijusios mokslinės literatūros apžvalga. Jos metu nustatyta, jog daugelis autorių sutinka, kad analizuojant su vietovės ženklodara susijusias problemas vyrauja nenuoseklus sąvokų ir sampratų vartojimas. [...]
Emphasizing the internal stakeholders’ importance in the processes of place branding is increasingly gaining popularity among theoreticians and practitioners, however the unique understanding of the concept of internal place branding is still absent. This paper aims to provide an initial conceptual framework and to contribute in amplifying the knowledge of the concept.