Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/1067
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Zakarevičius, Povilas;Lionikaitė, Jūratė
Title: An initial framework for understanding the concept of internal place branding
Other Title: Pradinė vietovės vidinės ženklodaros koncepcijos samprata ir logika
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 67 (2013)
Extent: p. 143-160
Date: 2013
Keywords: Vietovės vidinė ženklodara;Vietovės ženklodara;Vidinės interesų grupės;Internal place branding;Place branding;Internal stakeholders
Abstract: Tyrimo problema. Įvairūs vietovės ženklodaros tematika rašantys autoriai vis didesnį dėmesį savo darbuose skiria vidinėms interesų grupėms. Išskirta keletas šių tyrimų krypčių: bandoma identifikuoti veiksmingiausius piliečių pasitenkinimo vertinimo būdus, optimizuoti interesų grupių įtraukimą ir dalyvavimą, analizuoti tapatybės kūrimo procesą ar išryškinti įvairių šaltinių siunčiamų žinučių nuoseklumo svarbą. Vis dėlto, vieninga nuomonė apie vietovės vidinės ženklodaros sampratą dar nėra nusistovėjusi, todėl šiuo straipsniu siekiama pagilinti vietovės ženklodaros vidinės perspektyvos pažinimą ir pateikti pradinę šio darbo objekto – vietovės vidinės ženklodaros koncepcijos – sampratą ir logiką. Tyrimo metodai. Visų pirma buvo atlikta susijusios mokslinės literatūros apžvalga. Jos metu nustatyta, jog daugelis autorių sutinka, kad analizuojant su vietovės ženklodara susijusias problemas vyrauja nenuoseklus sąvokų ir sampratų vartojimas. [...]
Emphasizing the internal stakeholders’ importance in the processes of place branding is increasingly gaining popularity among theoreticians and practitioners, however the unique understanding of the concept of internal place branding is still absent. This paper aims to provide an initial conceptual framework and to contribute in amplifying the knowledge of the concept
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/1067/1/ISSN2335-8750_2013_N_67.PG_143-160.pd
https://hdl.handle.net/20.500.12259/1067
https://doi.org/10.7220/MOSR.1392.1142.2013.67.10
Affiliation(s): Ekonomikos katedra
Vadybos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2013, nr. 67
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

46
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

63
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.