Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/104363
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Numgaudienė, Ariana;Ramanauskaitė, Alicija
Title: Technologijų mokomojo dalyko ir technologijų brandos egzamino svarba ateičiai : vidurinės ir profesinės mokyklos mokinių požiūris
Other Title: The analysis of technology as a subject and technology maturity examination programme in the context of the future: the survey of secondary and vocational school students' attitudes
Is part of: Profesinis rengimas : tyrimai ir realijos = Vocational education : research and reality. Kaunas : VDU Profesinio rengimo studijų centras, 2012, [Nr.] 22
Extent: p. 92 -103
Date: 2012
Keywords: Technologijų ugdymas;Technologijos;Technological education;Technology
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/104363/1/ISSN2029-8447_2012_N_22.PG_92-103.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/104363
Affiliation(s): Kauno paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centras
Mykolo Romerio universitetas
Vilniaus dailės akademija
Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos 2012, nr. 22
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml4.94 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

24
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

70
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.