Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/104362
Kooperuoto mokymo(si) dimensijos ir jų integralumas
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title [lt]
Kooperuoto mokymo(si) dimensijos ir jų integralumas
Other Title [en]
Cooperative education opportunities in vocational training
Is part of
Profesinis rengimas : tyrimai ir realijos = Vocational education: research and reality. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2012, nr. 22
Journal Issue Title
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2012 | 22 | 104 | 113 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas
Is Referenced by
Extent
p. 104-113
Abstract (lt)
Straipsnyje pristatomos kooperuoto mokymosi dimensijos profesiniame mokymesi. Organizacinės dimensijos – edukologinė, filosofinė, vadybinė ir didaktinė – aktualios organizuojant ugdymo procesą: keičiant požiūrį į ugdymą, skatinant mokinius įsitraukti į mokymo(si) procesą, įgyvendinant struktūrinį organizacijos pasirengimą kooperuotam mokymui(si) naudojant skirtingas mokymosi formas, kurios darbo įgūdžių įgijimą keičia efektyviu mokymusi. Mokymo(si) proceso dimensijos – mokymasis profesinėje mokykloje, praktinio mokymosi patirtis ir praktinio mokymosi nauda – atskleidžia būdus, kuriais mokiniai mokosi kooperuodamiesi, individualiai, grupėmis) ir patiria profesinę identifikaciją per profesinę patirtį.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-6241
Other Identifier(s)
VDU02-000012702
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access