Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/103894
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Transporto inžinerija / Transport engineering (T003);Energetika ir termoinžinerija / Energetics and thermal engineering (T006)
Author(s): Kanapkienė, Irena;Labeckas, Gvidonas
Title: Etilo spirito ir benzino mišinių įtaka variklio darbo rodikliams ir deginių emisijai
Other Title: The effect of ethanol - petrol blends on engine performance parameters and emissions
Is part of: Žemės ūkio inžinerija. , 2013, vol. 45, no. 1
Extent: p. 42-48
Date: 2013
Keywords: Oto variklis;Etanolis;Benzinas;Biodegalai;Efektyvioji galia;Degimų emisija
Abstract: Stendiniai Volksvvagen Passat 1,8 1 darbo tūrio, keturtakčio, 4 cilindrų benzininio variklio tyrimai rodo, kad efektyvioji galia galėtų būti padidinta ir kenksmingų emisijos sumažinto, naudojant mažiau kenksmingus aplinkai ir atsinaujinančius etanolio benzino mismius. Variklio efektyvioji galia gali būti padidinta 5,5 % (nuo 21,9 kW iki 23,1 kW) kai naudojamas mišinys E10 palyginti benzinu veikiančiu varikliu, kai droselio sklendė atidaryta 70 % ir velenas sukasi 1500 min1 dažniu. Variklio sūkius padidinus iki 2500 min1 beveik 1 % didesne efektyviąją galią išvysto biodegalų mišinys E5, kai droselio sklendė atidaryta 70 %. Anglie, monoksido CO emisija gali būti sumažinta 55,3 %, naudojant mišinį E15, ir anglies diokside C02 emisija taip pat gali būti sumažinta 11,5 %, naudojant mišinį E5, palyginti su benzini veikiančiu varikliu, esant 70% atidarytai sklendei ir 2500 min -1 sūkiams. CH emisiją daugiausiai (57,9 %) sumažino daugiau deguonies turintis etanolio ir benzino mišinys E 1( (3,48 % deguonies), esant 70 % atidarytai sklendei ir 1500 min -1 sūkiams
The experimental bench tests of a four-stroke, four-cylinder, water-cooled Otto engine Volkswagen Passat 1,8 1 show that the effective power could be increased emd harmful emissions of the exhaust significantly reduced by using environment friendly and renewable ethanol-petrol blends. Engine effective Power can be increasedfrom 21,9 kW to 23,1 kW (by 5,5%) when operating on blend ElOat 70% opened throttle and low 1500 rpm speed. Whereas at a higher25M> rpm speedy the nower output nearly 1 % higher developed less oxygenated blend E5 at 70% position opened throttlZ The carbon monoxide CO emission can be effectively reduced bv 55 3% when using blend E15 and carbon dioxide CO, emission can be alsore-duced by'll,5%, when usmg blend E5, by operating at high 2500 rpm speed. Whereas, the HC emission the most (by 57,9%) decreases when using less oxygenated (3,48% oxygen) blend E10
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/103894/1/ISSN2345-0371_2013_V_45_N_1.PG_42-48.pdf
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Agricultural engineering / Žemės ūkio inžinerija 2013, vol. 45, no. 1
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.75 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

25
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

10
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.