Promoting competency-based education in Belarusian higher education
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
García-Aracil, Adela | INGENIO (CSIC-UPV), Universitat Politècnica de València, Spain | ES |
Date | Volume | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|---|
2019 | 51 | 1 | 24 | 32 |
Šiame straipsnyje yra aptariami iššūkiai, su kuriais susiduria Baltarusijos aukštasis mokslas, nuo 2015 m. siekdamas įgyvendinti Bolonijos proceso principus šalyje. Baltarusijos aukštojo mokslo sritis, pereinant nuo tradicinių prie Europos aukštojo mokslo erdvėje (EHEA) jau taikomų mokymo(si) būdų, išgyvena transformacijos laikotarpį. Straipsnyje yra pristatomas Baltarusijos aukštojo mokslo srityje taikomų mokymo(si) būdų tyrimas, atliktas įgyvendinant Erasmus+ KA2 programos projektą „Kompetencijų tobulinimo skatinimas Baltarusijos aukštosiose mokyklose“ (FOSTERC). Straipsnyje yra aptariamos galimybės, kaip skatinti kompetencijomis grįsto mokymo(si) praktikų kūrimą Baltarusijos aukštojo mokslo srityje, taikant dėstytojų, studentų, aukštųjų mokyklų absolventų tarptautinio mobilumo bei mokymo(si) visą gyvenimą priemones.
The Bologna process in Belarus has brought new challenges to Higher Education (HE) institutions in the country. HE sector in Belarus has been undergoing the transformational process from the traditional to new modes of learning. This article presents the survey data of Erasmus + KA2 programme project “Fostering Competencies Development in Belarusian Higher Education – FOSTERC” on the issue of learning modes in Belarusian HE and student learning outcomes. It also discusses the possibilities of encouraging competency-based education in Belarus by fostering mobility of HE teachers and HE students and HE graduates internships.