Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/103319
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Bylaitė-Šalavėjienė, Danguolė;García-Aracil, Adela
Title: Promoting competency-based education in Belarusian higher education
Other Title: Kompetencijomis grįsto mokymo(si) skatinimas Baltarusijos aukštojo mokslo srityje
Is part of: Socialinis ugdymas : socialinės klasterizacijos prielaidos : mokslo darbai = Social education : assumptions of social clustering : research papers Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija, 2019, t. 51, nr. 1
Extent: p. 24–32
Date: 2019
Keywords: Aukštasis mokslas;Mokymo(si) būdai;Darbo rinka;Įvairovė ir multikultūriškumas;Mobilumas;Stažuotė;Mokymasis visą gyvenimą;Baltarusija;HE;Modes of teaching & learning;Labour market;Diversity and interculturality;Mobility;Internships;Lifelong learning;Belarus
Abstract: Šiame straipsnyje yra aptariami iššūkiai, su kuriais susiduria Baltarusijos aukštasis mokslas, nuo 2015 m. siekdamas įgyvendinti Bolonijos proceso principus šalyje. Baltarusijos aukštojo mokslo sritis, pereinant nuo tradicinių prie Europos aukštojo mokslo erdvėje (EHEA) jau taikomų mokymo(si) būdų, išgyvena transformacijos laikotarpį. Straipsnyje yra pristatomas Baltarusijos aukštojo mokslo srityje taikomų mokymo(si) būdų tyrimas, atliktas įgyvendinant Erasmus+ KA2 programos projektą „Kompetencijų tobulinimo skatinimas Baltarusijos aukštosiose mokyklose“ (FOSTERC). Straipsnyje yra aptariamos galimybės, kaip skatinti kompetencijomis grįsto mokymo(si) praktikų kūrimą Baltarusijos aukštojo mokslo srityje, taikant dėstytojų, studentų, aukštųjų mokyklų absolventų tarptautinio mobilumo bei mokymo(si) visą gyvenimą priemones
The Bologna process in Belarus has brought new challenges to Higher Education (HE) institutions in the country. HE sector in Belarus has been undergoing the transformational process from the traditional to new modes of learning. This article presents the survey data of Erasmus + KA2 programme project “Fostering Competencies Development in Belarusian Higher Education – FOSTERC” on the issue of learning modes in Belarusian HE and student learning outcomes. It also discusses the possibilities of encouraging competency-based education in Belarus by fostering mobility of HE teachers and HE students and HE graduates internships
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/103319/1/ISSN2351-6011_2019_V_51_N_1.PG_24-32.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/103319
https://doi.org/10.15823/su.2019.51.2
Affiliation(s): Profesinio tobulinimo institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Socialinis ugdymas / Social Education 2019, vol 51, no. 1
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.11 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.