Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/996
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Gerbutavičienė, Rima;Brazauskaitė, Indrė;Auruškevičienė, Viltė
Title: Private label management in retail : the concept, consumer profiling and competition with national brands. Systematic review of main findings
Other Title: Privataus prekės ženklo vadyba mažmeninėje prekyboje : koncepcija, vartotojų profilis, konkurencija su nacionaliniais prekių ženklais. Sisteminė tyrimų apžvalga
Is part of: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai, 2014, nr. 72, p. 53-65
Date: 2014
Keywords: Private label management;Retail;Consumer profiling;National brands;Privataus prekės ženklo vadyba;Mažmeninė prekyba;Vartotojų profiliavimas;Nacionaliniai prekės ženklai
Abstract: In this theoretical article we are discussing the main aspects of private label management in retail. With growing importance of private labels in retail, this topic is being constantly addressed by researchers and brand managers, trying to highlight the main aspects of PL management and specifics of marketing. We explore and present research streams, discussing private label concept, profiling customers and depict the main aspects of competition between private labels and national brands. We define and explore each research stream and provide insights on successful private label management, which can be adapted both by private label and by nationalbrands managers who are facing competition between these two types of brands. Keywords: private label management, retail, consumer profiling, national brands.
Šiame teoriniame straipsnyje aptariame pagrindinius privataus prekės ženklo vadybos mažmeninėje prekyboje aspektus. Su augančia privačių prekės ženklų svarba mažmeninėje prekyboje, susidomėjimas šia tema auga tiek akademinėje bendruomenėje, tiek verslo aplinkoje, stengiantis apibrėžti esminius privataus prekės ženklo vadybos principus ir rinkodaros ypatybes. Analizuojame ir pristatome esmines tyrimo sritis privataus prekės ženklo tyrimuose – privataus prekės ženklo koncepciją, vartotojų profiliavimą ir pagrindinius konkurencijos skirtumus tarp nacionalinių ir privačių prekės ženklų. Apibrėžiame ir tyrinėjame kiekvieną tyrimo sritį, pateikdami įžvalgas, vedančias link sėkmingos privataus prekės ženklo vadybos. Praktiniai straipsnio aspektai gali būti pritaikyti tiek privataus prekės ženklo vadyboje, tiek kitų prekės ženklų vadyboje, ypač prisitaikant konkurencinėje aplinkoje tarp šių dviejų prekės ženklų rūšių
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/996
http://dx.doi.org/10.7220/MOSR.2335.8750.2014.71.4
https://hdl.handle.net/20.500.12259/996
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2014, nr. 71

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

118
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

96
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.