Private label management in retail : the concept, consumer profiling and competition with national brands. Systematic review of main findings
Author |
---|
Gerbutavičienė, Rima |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2014 | 71 | 53 | 65 |
In this theoretical article we are discussing the main aspects of private label management in retail. With growing importance of private labels in retail, this topic is being constantly addressed by researchers and brand managers, trying to highlight the main aspects of PL management and specifics of marketing. We explore and present research streams, discussing private label concept, profiling customers and depict the main aspects of competition between private labels and national brands. We define and explore each research stream and provide insights on successful private label management, which can be adapted both by private label and by nationalbrands managers who are facing competition between these two types of brands. Keywords: private label management, retail, consumer profiling, national brands.
Šiame teoriniame straipsnyje aptariame pagrindinius privataus prekės ženklo vadybos mažmeninėje prekyboje aspektus. Su augančia privačių prekės ženklų svarba mažmeninėje prekyboje, susidomėjimas šia tema auga tiek akademinėje bendruomenėje, tiek verslo aplinkoje, stengiantis apibrėžti esminius privataus prekės ženklo vadybos principus ir rinkodaros ypatybes. Analizuojame ir pristatome esmines tyrimo sritis privataus prekės ženklo tyrimuose – privataus prekės ženklo koncepciją, vartotojų profiliavimą ir pagrindinius konkurencijos skirtumus tarp nacionalinių ir privačių prekės ženklų. Apibrėžiame ir tyrinėjame kiekvieną tyrimo sritį, pateikdami įžvalgas, vedančias link sėkmingos privataus prekės ženklo vadybos. Praktiniai straipsnio aspektai gali būti pritaikyti tiek privataus prekės ženklo vadyboje, tiek kitų prekės ženklų vadyboje, ypač prisitaikant konkurencinėje aplinkoje tarp šių dviejų prekės ženklų rūšių