Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/99560
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Kryvonis, Maryna
Title: Models and types of continuing professional development of foreign languages teachers in the USA
Other Title: Jungtinių Amerikos Valstijų užsienio kalbų mokytojų nuolatinio profesinio tobulinimo(si) modeliai ir tipai
Is part of: Žmogus ir žodis, 2013, t.15, nr. 1, p. 120-123
Date: 2013
Keywords: Continuing professional development;Types and models of CPD;Competence;Personal development;American foreign languages teachers;Professional learning;Nuolatinis profesinis tobulinimas(is);Tipai ir modeliai;Kompetencija;Asmeninis tobulėjimas;Užsienio kalbų mokytojai amerikiečiai;Profesinis mokymas
Abstract: It is written in the paper that the continuing professional development of teachers is a priority of the whole education system and teachers alike. Teachers like other professionals need to update their knowledge, competences, pedagogical skills and erudition. In this paper three building metaphors will be used to describe current approaches to the continuing professional development of teachers such as retooling, remodelling and revitalizing. Also, the fourth one – reimagining – would be added to indicate the need for teachers themselves to have some agency in identifying priorities and needs for their own professional learning.
Straipsnyje rašoma, kad nuolatinis profesinis mokytojų tobulinimas(is) yra tiek pačių mokytojų, tiek visos mokymo sistemos prioritetinis dalykas. Mokytojai, kaip ir kitų dalykų specialistai, turi nuolatos tobulinti savo žinias, gebėjimus, įgūdžius, pedagoginį meistriškumą ir erudiciją. Norint atskleisti galimus nuolatinio mokytojų profesinio tobulinimo(si) būdus, vartojamos trys metaforos: kvalifikacijos kėlimas, perkvalifikavimas ir profesijos tinkamumo svarstymas. Be jų, dar minimas ketvirtasis terminas – naujas profesijos suvokimas. Juo remiamasi, norint parodyti, kaip patiems mokytojas svarbu gauti būtiną palaikymą, renkantis prioritetus ir suvokiant nuolatinio profesinio tobulinimo(si) reikalingumą.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/99560
Appears in Collections:Žmogus ir žodis / Man and the Word, 2013, t. 15, nr. 1 Didaktinė lingvistika

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

19
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

538
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.