Kompiuterinės grafikos mokymo(si) proceso organizavimas želdininkystės studijų programai
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2019 |
Kompiuterinės grafikos studijų dalykas buvo pradėtas dėstyti Agronomijos fakulteto studentams 2013 metais. Tuo metu programos pavadinimas buvo „Sodininkystė ir želdininkystė“. Tačiau studijų programa netenkino visuomeninės ir darbo rinkos poreikių bei sąlygų, dėl to buvo ženkliai atnaujinta tikslinant jos pavadinimą į „Želdininkystė“ [1]. Paskutiniais (2018/19) studijų metais programa nesurinko būtino stojančiųjų skaičiaus jos vykdymui ir tai vėl paskatino jos tobulinimą. Taigi 2019/20 st. m. paskelbtas atnaujintos programos pavadinimas „Želdininkystė ir kraštovaizdžio dizainas“. Pažymėtina, kad būtent į kraštovaizdžio dizainą visuomet buvo orientuotas dalyko Kompiuterinė grafika turinys. Kaip skelbia programos sudarytojai, „visuomenės poreikiai želdynų projektavimo, kraštovaizdžio bei funkcinio ir erdvinio gyvenamosios aplinkos planavimo srityse labai išaugo“ [2]. Kadangi šios programos absolventų tolesnės karjeros galimybės numato darbą želdynų projektavimo ir įrengimo įmonėse, nacionaliniuose ir regioniniuose parkuose, architektų ir planuotojų įmonėse [3], vienas programos tikslų yra „parengti universitetinio išsilavinimo specialistus, turinčius kraštovaizdžio formavimo technologijų bei erdvių formavimo meno žinių, gebančius taikyti erdvių formavimo dėsnius planuojant, pritaikant arba pertvarkant kraštovaizdį“ [4]. Kompiuterinės grafikos studijų dalyko tikslas yra glaudžiai susijęs: „suformuoti modernių informacinių technologijų panaudojimo įgūdžius, atitinkančius gamybos ir projektavimo sričių želdininkystės specialistų poreikius“ [5].[...]
This paper presents the organization of mastering process of AutoCAD program for Computer Graphics subject. Active teaching and learning methods are applied effectively, Moodle environment is used, and feedback is given on continuous basis. Students’ individual tasks demonstrate a creative application of the received knowledge.