Didaktiniai matematinio teksto skaitymo aspektai
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2015 |
Straipsnyje gvildenama skaitymo gebėjimų ugdymo dalyko pamokose problema. Pateikiama šiuolaikinė skaitymo kompetencijos samprata, pasiūlytas empiriškai išbandytas skaitymo strategijų taikymo tyrimo modelis. Pristatomi 5 ir 7 klasėse atlikto tyrimo rezultatai apie mokinių gebėjimą taikyti įvairias skaitymo strategijas, pateikiamos rekomendacijos dėl padėties mokant skaitymo strategijų per dalyko pamokas gerinimo.
The article deals with the problem of developing reading skills in mathematics classes. The author presents a modern approach to the concept of competence to read and proposes a model of empirically tested reading strategies. The results of testing the ability of reading strategies application by 5–6 form students are provided and recommendations for the improvement of teaching the reading strategies in subject classes are offered.
Leidinyje spausdinami Lietuvos matematikų draugijos LVI konferencijos darbai