Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/97658
Type of publication: Monografija / Monograph (K1a)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Akdag, Muhammed M;Anglickaitė-Šleževičienė, Jolanta;Asolan, Paolo;Balčiūnienė, Inga;Choruža, Liudmila;Gaižutis, Algirdas;Jakoniukas, Vadimas;Januškevičienė, Olga;Januškevičius, Romanas;Kašauskienė, Lina;Kievišas, Jonas;Klumbytė, Danutė;Kondratienė, Rimantė;Koniuchovas, Dimitrijus;Merčaitienė, Vilija;Mureika, Juozas;Oleksiuk, Oleg;Otič, Elena;Pipiras, Nerijus;Rastrygina, Ala;Ratnikaitė, Inesė;Rinkevičius, Zenonas;Ryliškytė, Ligita;Stulpinienė, Irena;Suchodolskaja-Kulešova, Larisa;Vasiliauskienė, Aldona
Title: Ugdymo dvasingumo kontekstas: kolektyvinė monografija = Context of spirituality of education / Muhammed M. Akdag, Jolanta Anglickaitė-Šleževičienė, Paolo Asolan, Eugenijus Bartulis, Inga Balčiūnienė, Luigi Bonazzi, Liudmila Choruža, Algirdas Gaižutis, Vadimas Jakoniukas, Olga Januškevičienė, Romanas Januškevičius, Lina Kašauskienė, Jonas Kievišas, Danutė Klumbytė, Rimantė Kondratienė, Dimitrijus Koniuchovas, Vilija Merčaitienė, Juozas Mureika, Olga Oleksiuk, Elena Otič, Nerijus Pipiras, Ala Rastrygina, Inesė Ratnikaitė, Zenonas Rinkevičius, Ligita Ryliškytė, Irena Stulpinienė, Larisa Suchodolskaja-Kulešova, Aldona Vasiliauskienė ; [sudarytojas ir rengėjas Jonas Kievišas] ; [tekstus iš/į anglų kalbą vertė ir vertimus redagavo Gerda Mazlaveckienė, tekstus iš/į rusų kalbą vertė Jonas Kievišas]
Extent: 399 p
Publishing data: Vilnius : Žuvėdra
Date: 2014
Note: Knygos autoriai yra nurodyti iš knygos turinio pavardžių abėcėlės tvarka. Recenzentai: prof. habil. dr. Jūratė Morkūnienė (Mykolo Romerio universitetas), prof. habil. dr. Vytenis Rimkus (Šiaulių universitetas)
ISBN: 9786098089394
Abstract: Knygoje „Ugdymo dvasingumo kontekstas“, kurią sudarė ir parengė Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) prof. dr. Jonas Kievišas, pristatoma ugdymo dvasingumo konteksto problema, jos ištakos, teorinė samprata, raiška tikrovėje, aptariamos istorinės patirties pamokos ir dabarties iššūkiai. Knyga papildo jau anksčiau išleistų kolektyvinių monografijų („Dvasingumas žmogaus pasaulyje“, 2009; „Ugdymo dvasingumas“, 2012) seriją. Kolektyvinėje monografijoje išskirtas tikrovės fragmentas - ugdymo dvasingumo kontekstas. Jis nagrinėjamas istoriniu kultūriniu, socialiniu (edukologiniu) ir asmenybiniu aspektais. Nustatyta, kad tai ugdymo tikrovės komponentas ir problema, kuri iškyla įtvirtinant demokratinei visuomenei būdingą asmenybės brandą dvasingumo sklaida grindžiamo ugdymo procese. Knyga „Ugdymo dvasingumo kontekstas“ skiriama mokslininkams, ugdymo specialistams, studentams, tėvams ir visiems, kurie rūpinasi asmenybės branda demokratine kultūra pasižyminčioje aplinkoje. Bendraautoriai – Lietuvos, Italijos, Vatikano, Ukrainos, Rusijos, Baltarusijos, Turkijos mokslininkai. Pratarmė, įvadas, tekstas – lietuvių kalba, poskyrių santraukos – anglų kalba, apibendrinimas – lietuvių, anglų ir rusų kalbomis
Internet: http://etekstai.leu.lt/santraukos/000012146.pdf
Affiliation(s): Klaipėdos universitetas
Vilniaus kolegija
Vytauto Didžiojo universitetas
Šiaulių universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml13.09 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

12
checked on Aug 16, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.