Ugdymo dvasingumo kontekstas: kolektyvinė monografija = Context of spirituality of education
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Akdag, Muhammed M. | ||
Date |
---|
2014 |
Knygoje „Ugdymo dvasingumo kontekstas“, kurią sudarė ir parengė Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) prof. dr. Jonas Kievišas, pristatoma ugdymo dvasingumo konteksto problema, jos ištakos, teorinė samprata, raiška tikrovėje, aptariamos istorinės patirties pamokos ir dabarties iššūkiai. Knyga papildo jau anksčiau išleistų kolektyvinių monografijų („Dvasingumas žmogaus pasaulyje“, 2009; „Ugdymo dvasingumas“, 2012) seriją. Kolektyvinėje monografijoje išskirtas tikrovės fragmentas - ugdymo dvasingumo kontekstas. Jis nagrinėjamas istoriniu kultūriniu, socialiniu (edukologiniu) ir asmenybiniu aspektais. Nustatyta, kad tai ugdymo tikrovės komponentas ir problema, kuri iškyla įtvirtinant demokratinei visuomenei būdingą asmenybės brandą dvasingumo sklaida grindžiamo ugdymo procese. Knyga „Ugdymo dvasingumo kontekstas“ skiriama mokslininkams, ugdymo specialistams, studentams, tėvams ir visiems, kurie rūpinasi asmenybės branda demokratine kultūra pasižyminčioje aplinkoje. Bendraautoriai – Lietuvos, Italijos, Vatikano, Ukrainos, Rusijos, Baltarusijos, Turkijos mokslininkai. Pratarmė, įvadas, tekstas – lietuvių kalba, poskyrių santraukos – anglų kalba, apibendrinimas – lietuvių, anglų ir rusų kalbomis.
Knygos autoriai yra nurodyti iš knygos turinio pavardžių abėcėlės tvarka. Recenzentai: prof. habil. dr. Jūratė Morkūnienė (Mykolo Romerio universitetas), prof. habil. dr. Vytenis Rimkus (Šiaulių universitetas)