Aštuntokų matematikos pasiekimai: kokybiniai ir kiekybiniai aspektai
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
Date |
---|
2013 |
Straipsnyje pristatomi susisteminti ir suklasifikuoti aštuntokų pasiekimai iš algebros ir funkcijų srities. Nagrinėta, kokius gebėjimus pademonstravo patenkinamo, pagrindinio ir aukštesniojo pasiekimų lygių mokiniai, spręsdami reiškinių, lygčių, nelygybių, situacijų modeliavimo, proporcingumo temų uždavinius. Autorių siūlymai, kaip tobulinti matematikos ugdymo turinį, yra paremti kokybine uždavinių analize bei mokinių darbų statistine analize. Nagrinėti 134 uždaviniai, kuriuos sprendė 8904 šalies mokiniai. Autorės dėkoja Nacionaliniam egzaminų centrui už suteiktą galimybę naudotis mokinių duomenų bazėmis.
This paper presents systematic and classified achievements of eighth grade students’ in the field of algebra and functions. The authors analyze different student skills of satisfactory, basic and advanced achievement levels in particulars themes: expressions, equations, inequalities, simulation and proportionality. Author’s suggestions on how to improve the curriculum are based on the qualitative analysis of the tasks and the statistical analysis of students’ work. Data collect from 8904 country’s students test books and analyze 134 tasks. The authors would like to thank the National Examination Centre for access to the student database.
Leidinyje spausdinami Lietuvos matematikų draugijos LIV konferencijos darbai