Silpnai besimokančiųjų bendrojo lavinimo mokyklos mokinių matematinių gebėjimų diagnostika
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
Dargytė, Janina | Nacionalinis egzaminų centras | LT |
Date |
---|
2011 |
Straipsnyje pateikiami žemų matematinių gebėjimų mokinių analizės rezultatai, gauti pritaikius moderniosios testų teorijos dviejų parametrų modelį 2005-2008 m. Lietuvos nacionalinių mokinių pasiekimų tyrimų duomenims ir atlikus gautų duomenų kiekybinę ir kokybinę analizę. Rezultatai vertingi planuojant tolesnius mokinių pasiekimų tyrimus, tobulinant programas ir vadovėlius bei apmąstant ugdymo praktiką.
The article presents the results of the analysis of pupils with low abilities in mathematics, which were obtained having applied a two-parameter model of the modern test theory for the data of surveys on Lithuanian national pupils' attainments, dated 2005-2008, and having carried out qualitative and quantitative analysis of the obtained data. The results are valuable, planning further surveys on pupils' attainments, improving curricula and considering educational practice.