Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/96081
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Filologija / Philology (H004)
Author(s): Salienė, Vilija
Title: Mokymosi motyvaciją formuojantys veiksniai: lietuvių kalba 6 klasėje = Factors forming the motivation for learning: Lithuanian language in the 6th form
Other Title: Factors forming the motivation for learning: Lithuanian language in the 6th form
Is part of: Žmogus ir žodis : mokslo darbai. Didaktinė lingvistika. , T. 13, nr. 1 (2011)
Extent: P. 100-104
Date: 2011
Keywords: Mokymosi motyvacija;Mokinių nuostatos;Skaitymo, rašymo tyrimai;Motivation for learning;Pupils' attitudes;Reading and writing studies
Abstract: Mokymosi motyvacija – svarbus veiksnys, siekiant kuo geresnių mokymosi rezultatų. Motyvacija, kaip svarbi ugdymo proceso organizavimo dalis, pakankamai išsamiai nagrinėjama užsienio pedagoginėje literatūroje. Lietuvoje mokymosi motyvacijos įtaka konkretaus mokomojo dalyko rezultatams pradėta tirti 2002 metais, kai įgyvendinant LR švietimo ir mokslo ministerijos mokyklų tobulinimo programos B komponento „Švietimo kokybės vadybos sistemos sukūrimas“ dalinį komponentą „Moksleivių pažangos vertinimas“ buvo pradėti vykdyti nacionaliniai mokinių pasiekimų tyrimai (mes analizuosime lietuvių kalbos – skaitymo ir rašymo – tyrimus). Šis straipsnis pirmasis iš planuojamo rengti straipsnių ciklo apie motyvacijos svarbą mokant lietuvių kalbos. Jame bus pristatomos apibendrintos išvados apie šeštos klasės mokinių ir mokytojų atsakymus į anketų klausimus, susijusius su lietuvių kalbos mokymosi motyvacija, mokinių skaitymo ir rašymo pasiekimų priklausymas nuo mokymosi motyvacijos, analizuojami 6 klasės lietuvių kalbos mokymo priemonių komplektai mokinių veiklų, skirtų skaitymo ir rašymo mokymui, aspektu
Motivation for learning is an important factor in the pursuit of best learning results. Motivation as an important part of the organisation of the educational process is sufficiently widely analysed in foreign educational literature. In Lithuania, the study of the impact of motivation for learning on the results of learning of academic subjects started in 2002, when national studies of pupils’ achievements were studied in the framework of a partial component ‘Assessment of pupils’ progress’ of component ‘Creation of an education quality management system’ of the Education Improvement Project of the Ministry of Education and Science of the Republic of Lithuania (the article analyses studies in the area of Lithuanian language [reading and writing]). The present article is the first article in a planned cycle of articles dedicated to the importance of motivation for teaching Lithuanian. The article will present a summary of the conclusions drawn from the answers of 6th form teachers and pupils to a
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/96081
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.16 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

51
checked on May 1, 2021

Download(s)

9
checked on May 1, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.