Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/94386
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Barkauskaitė, Marijona;Jakavonytė, Daiva;Kalesnikienė, Danguolė
Title: Восприятие литературного текста мальчиками и девочками в начальных классах / Мария Баркаускайте, Дайва Якавоните, Дангуоле Калесникене
Other Title: Apprehension of a fiction text by boys and girls in juniour forms
Is part of: Valodu apguve: problēmas un perspektīva. IV : zinātnisko rakstu krājums. Liepaja : LiePA, 2005
Extent: p. 203-209
Date: 2005
Note: Bibliogr. str. gale
Abstract: Šiame straipsnyje analizuojami IV klasės berniukų ir mergaičių skaitymo rezultatai, jų skirtumai. Aptariami 2003 metų Nacionalinio IV klasės moksleivių skaitymo pasiekimų tyrimo duomenys. Berniukų ir mergaičių skaitymo gebėjimai aprašomi šiais aspektais: kaip ketvirtaklasiai suvokia grožinį ir informacinį tekstą, koks yra ryšys tarp skaitymo pasiekimų ir motyvacijos bei verbalinės patirties, įgytos kūdikystėje, ankstyvojoje vaikystėje
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/94386
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.92 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

8
checked on Sep 5, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.