Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/92588
Naujo prekės ženklo stiprių asociacijų pirkėjui sukūrimas, pozicionuojant naujo maisto produkto vertę
Type of publication
Tezės kitame recenzuojamame leidinyje / Theses in other peer-reviewed publication (T1e)
Author(s)
| Author | Affiliation | |
|---|---|---|
Bakanauskas, Arvydas  | ||
Title [lt]
Naujo prekės ženklo stiprių asociacijų pirkėjui sukūrimas, pozicionuojant naujo maisto produkto vertę
Is part of
Ekonomikos ir vadybos mokslo bei studijų inovatyvūs sprendimai, 2014 m. birželio 19-20 d.: programa ir pranešimų tezės. Vilnius-Kaunas-Klaipėda, 2014
Date Issued
| Date | 
|---|
2014  | 
Publisher
Vilnius-Kaunas-Klaipėda, 2014
Extent
p. 5
Type of document
type::text::conference output::conference proceedings::conference paper
Language
 Lietuvių / Lithuanian (lt) 
Coverage Spatial
 Lietuva / Lithuania (LT) 
Owning collection
ISBN (of the container)
9789955481461
Other Identifier(s)
VDU02-000054187