Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/92196
Type of publication: Straipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
Field of Science: Mechanikos inžinerija / Mechanical Engineering (T009)
Author(s): Pakalnis, Robertas;Pupinis, Gediminas
Title: Traktorinio transporto priekabos riedėjimo pasipriešinimo tyrimas
Other Title: Tractor trailer rolling resistance research
Is part of: Agroinžinerija ir energetika : ASU Žemės ūkio inžinerijos fakulteto mokslo populiarinimo ir gamybos žurnalas. , 2018, Nr. 23
Extent: p. 114-120
Date: 2018
Abstract: Riedėjimo pasipriešinimo koeficiento tyrimui atlikti buvo naudojama traktorinė dviašė „Pronar T-672/1“ priekaba. Tyrim metu tarp traktoriaus „John Deere 6130R“ ir priekabos „Pronar“ buvo sumontuotas matuoti. Riedėjimo pasipriešinimo tyrimo duomenys pateikiami esant skirtingiems atraminiams paviršiams (ražiena, žvyrkelis, asfaltas), įvairioms priekabos padangų vertikalioms apkrovoms (nuo 34,74 iki 132,84 kN) ir skirtingiems oro slėgiams padangoje ( nuo 1,3 iki 2,5 bar.). Pagal gautus tyrimo rezultatus pastebima, kad minimali riedėjimo pasipriešinimo koeficiento f reikšmė ražienoje gaunama sumažinus padangų slėgį iki 1,6 bar, o vertikaliai apkrovai esant 132,84 kN. Koeficiento reikšmė gaunama f = 0,036. Žvyrkelyje minimali reikšmė gaunama kai padangų slėgis 2,5 ir 2,2 bar esant 132,84 kN vertikaliai apkrovai. Koeficiento reikšmė f = 0,019. Bandymą atliekant ant asfalto dangos, minimali riedėjimo pasipriešinimo koeficiento f reikšmė gaunama tada, kai oro slėgis padan-goje yra 2,5 bar, o vertikali apkrova 132,84 ir 113,22 kN. Koeficiento reikšmė - f = 0,01
The „Pronar T-672/1“ trailer was used for rolling resistance coefficient research. During the study, measuring element for rolling resistance was fitted between „John Deere 6130R“ tractor and „Pronar“ trailer. The research presents findings of the study of tyre rolling resistance under field conditions with different types of surfaces (stubble, gravel – road, asphalt), different vertical loads of trailer ( from 34,74 to 132,84 kN) and different tyre pressures (from 1,3 to 2,5 bar). According to the results of the research, the lowest value of rolling resistance coefficient f on stubble was obtained by reducing the tyre pressure to 1,6 bar and at vertical load of 132,84 kN. The coefficient value f = 0.036. On stubble the lowest value is at the pressure of 2,5 and 2,2 bar in the tyres with vertical load of 132.84 kN. The coefficient value f = 0.019. When testing on asphalt pavement, the minimum rolling resistance coefficient f is obtained when the air pressure in the tyres is 2.5 bar and the vertical load is 132.84 and 113.22 kN. The coefficient value is f = 0.01
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/92196
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.09 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

60
checked on Dec 11, 2020

Download(s)

14
checked on Dec 11, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.