Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/92188
Type of publication: Straipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
Field of Science: Mechanikos inžinerija / Mechanical Engineering (T009)
Author(s): Kairiūnas, Darius
Title: Stabdžių trinties porų tribologinių charakteristikų tyrimas
Other Title: Experimental study on the tribological characteristics of the brake pads
Is part of: Agroinžinerija ir energetika : ASU Žemės ūkio inžinerijos fakulteto mokslo populiarinimo ir gamybos žurnalas. , 2018, Nr. 23
Extent: p. 89-94
Date: 2018
Abstract: Bandymais tirtos frikcinių trinties porų tribologinės charakteristikos. Bandymui panaudotas ketinis stabdžių diskas, dvi skirtingų gamintojų stabdžių kaladėlės su mažu metalo kiekiu ir viena keraminė. Buvo imituojamas stabdymo procesas. Bandymai atlikti 1,76 m/s slydimo greičiu, naudojant 166 N prispaudimo jėgą. Bandymai truko po 10 min. Nustatyta, kad geriausiomis tribologinėmis charakteristikomis pasižymėjo keraminės stabdžių kaladėlės. Nepaisant to, kad stabdžių diskui dirbant su keraminėmis kaladėlėmis jo temperatūra kilo greičiausiai, tačiau trinties koeficiento ir stabdymo momento vertės buvo didžiausios. Stabdžių kaladėlių su mažu metalo kiekiu trinties koeficiento ir stabdymo momento vertės labai panašios, nors nudilimo ir temperatūrų skirtumai didesni
The subject of the experiments was the tribological properties of typical brake pads and disc characteristics. For the experiment was used one brake disk and two Low steel and one Ceramic brake pads. The stopping process was imitated. The experiment was conducted at 1,76 m/s speed using 166 N force. The experiments lasted 10 minutes. The results of the experiments showed that best tribological characteristics have ceramic brake pads, despite the fact that brake disk temperature rose the quickest with ceramic brake pads, but the friction coeficient and braking torque was the best. Both low steel braking pads had very similar friction coeficient and braking torque values but wear and disk temperature values were more dissimilar
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/92188
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.36 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

58
checked on Dec 11, 2020

Download(s)

16
checked on Dec 11, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.