Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/92074
Type of publication: Straipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
Field of Science: Transporto inžinerija / Transport engineering (T003)
Author(s): Leimontas, Andrius;Pupinis, Gediminas
Title: Panevėžio miesto Klaipėdos - projektuotojų - Dariaus ir Girėno gatvių sankryžos srautų modeliavimas
Other Title: The flow modeling analysis of the intersection of Klaipedos-projektuotojų-Dariaus and Girėno streets of Panevėžys city
Is part of: Agroinžinerija ir energetika : ASU Žemės ūkio inžinerijos fakulteto mokslo populiarinimo ir gamybos žurnalas. , 2018, Nr. 23
Extent: p. 27-32
Date: 2018
Abstract: Tyrimai buvo atlikti Panevėžio mieste, vakarinėje miesto dalyje esančioje vienoje iš judriausių Klaipėdos – Projektuotojų – Dariaus ir Girėno gatvių sankryžoje. Išanalizuoti transporto priemonių ir pėsčiųjų srautai. „PTV Vissim“ modeliavimo programine įranga buvo sumodeliuoti transporto srautai esant įvairių rūšių sankryžoms. Taip pat sankryžoje esančių šviesoforų darbo laiko įtaka eilių susidarymui: esamos sankryžos; taip pat projektuojamoms sankryžoms su papildomomis rodyklėmis sukantiems į kairę ir papildomomis atskiromis juostomis; su papildomomis rodyklėmis sukantiems į kairę ir be papildomų juostų. Taip pat buvo analizuojamos žiedinės sankryžos: dviejų eismo juostų, spiralinė turbo, tipinė turbo. Analizuojant gautus modeliavimo duomenis, efektyviausias sprendimas - įrengti spiralinę turbo žiedinę sankryžą. Sankryžos pralaidumas padidėja net 49 %, tuo pačiu metu vidutinis vieno automobilio laukimo laikas sankryžoje sumažėja nuo 38,19 sekundžių iki 11,89 sekundės, tai sudaro 3,21 karto. Bendras automobilių laukimo laikas stovint vietoje sumažėja nuo 18253,5 sekundžių iki 1443,01 sekundžių t.y. 12,6 karto ir vidutinis greitis sankryžoje padidėja nuo 20,9 km/h iki 34,25 km/h
The research was carried out in the western part of Panevėžys city at the one of the busiest intersections of Klaipėdos – Projektuotojų – Dariaus ir Girėno streets. The flows of vehicles and pedestrians were analyzed. The traffic flows were modeled by using PTV Vissim program according to various kinds of intersections. The influence of traffic lights working hours on the formation of traffic jam at the following intersections was also analyzed: existing intersections; as well as projected intersections with additional indicators for turning left and additional individual lanes; also with additional indicators for turning left and without extra lanes. Circular intersections were also analyzed: two-lane intersections, a spiral turbo, and a typical turbo. Analyzing obtained modeling data, the most effective solution is to install a circular crossroads of two lanes. Crossing permeability increases by 49%. The average time waste of one car at the intersection decreases from 38,19 seconds to 11,89 seconds, which is 3,21 times. The overall car time waste decreases from 18253,5 seconds to 1443,01 seconds, i.e. 12,6 times and the average speed at the intersection increases from 20,9 km / h to 34,25 km / h
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/92074
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.49 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

66
checked on Dec 11, 2020

Download(s)

18
checked on Dec 11, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.