Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/90669
Type of publication: Straipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P2c)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Petrenčiuk, Karolina
Title: „Vieno langelio“ principu teikiamų paslaugų kokybė savivaldybėse
Is part of: Jaunasis mokslininkas 2017 [elektroninis išteklius] : socialiniai mokslai : studentų mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys. Akademija, 2017
Extent: p. 171-179
Date: 2017
Keywords: Paslaugų kokybė;„Vieno langelio“ principas;Savivaldybė;Inovacija
Abstract: Šiandieniniam vartotojui labai svarbi paslaugų kokybė, todėl kiekvienos organizacijos sėkmė priklauso nuo to, ar sugeba teikti kokybiškas paslaugas. Viešojo administravimo institucijose, šiuo atveju savivaldybėse, kokybiškos paslaugos būtų apibūdinamos tokios kaip: mandagus darbuotojų elgesys su klientais, laiku atliekamos užduotys, savivaldybių teikiama informacija lengvai prieinama, jauki aplinka ir galimybė gauti pagalbą visada laiku ir vietoje. Tad viena iš naujovių - „vieno langelio“ principu teikiamų paslaugų savivaldybėse diegimas. Terminas „vienas langelis“ apibūdina veiklos subjektą darbuotoją, padalinį (tarnybą), kuris teikia asmeniui vienoje vietoje paslaugas, tradiciškai gaunamas iš kelių darbo vietų ir subjektų. Nagrinėjant įvairių autorių (Goldkuhl, G., Persson, A., Dapkaus, R., ir kt.) mokslinę literatūrą išskiriamos pagrindinės problemos tokios kaip „vieno langelio“ principo neteisingas sampratos naudojimas, patalpų, tinkančių diegti „vieno langelio“ principą trūkumas, lėšų stygius, kompetentingų specialistų stoka, darbo vietos pritaikymas norint, kad visa reikalinga informacija būtų gaunama vienoje vietoje. „Vieno langelio“ diegimą galima laikyti inovacija, kuri pagerina bei palengvina organizacijose darbą, bei užtikrina teikiamų paslaugų kokybę. Norint sužinoti ar teikiamos paslaugos atitinka kokybę, reikia atlikti vertinimą, kad organizacija matytų kuria linkme dirba, kur turi tobulėti ir ką turi padaryti norint, kad tiek paslaugos tiekėjas, tiek paslaugos gavėjas būtų patenkinti
Service quality is very important aspect for Today‘s consumers, for this reason, each institution success depends on institution ability to offer good quality services. In Public Administration institutions, in this case in municipalities, good quality services would be described such as polite staff behavior with customers, performed tasks on time, easy to find needed information in municipalities, cozy atmosphere and opportunity to get needed assistance always on time and in one place. So, one of innovation would be “One window” principle introduction in municipalities. The term of “One window” is describes activity’s party, department (an office), which offers services for the person in one place, traditionally available from several work places and party’s. The problem is currently Lithuania does not clearly define the concept of “One window”, so it is not implemented “One window” installation municipalities, in order to ensure quality service delivery. The aim of research – to evaluate the services provided by a "One window”, the quality of the six municipalities and make recommendations for improvement of the quality. The main results are following: The investigation showed that four of the six municipalities are introduced one-stop shop. In order to increase the number of municipalities have been installed by the principle of the recommendations
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/90669
http://dspace.lzuu.lt/handle/1/5593
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.04 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

18
checked on Aug 17, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.