Benzino rūšies įtaka vidaus degimo variklio darbo rodikliams
Date |
---|
2017 |
Šiame darbe pristatoma degalų rušies įtaka variklio darbo rodikliams ir deginių emisjoms. Analizuojamas 1,8 l darbo tūrio benzininis variklis, maitinamas kelių rušių benzinu, sujungtas su apkrovos stendu D-4. Vienodais intervalais buvo keičiama variklio apkrova 20-80 % ribose, esant pastoviam alkūninio veleno sukimosi dažniui 2600 min-1. Atlikus bandymus, naudojant benziną A95, A95 EctoPlus, E85 ir A95 (JAV), nustatyta, kad efektyviąjai galiai benzino rūšis didelės įtakos neturi. Tačiau lyginamosios degalų sąnaudos su E85 yra didesnės dėl mažesnio degalų šilumingumo.Analizuojant anglies viendeginio ir nesudegusių angliavandenilių emisijas, nustatyta, kad mažiausios emisijos gaunamos varikliui dirbant su E85 ir A95 (JAV).
This paper presents the fuel influence of the 1.8 liter gasoline engine operating charakteristics and the gas emissions were measured at engine load gradually increased up to maximum. At regular intervals was changed engine load at 20-80% range at constant crankshaft rotation speed which was 2600 rpm. After the tests, the use of gasoline A95, A95 Ectoplasm, E85 and gasoline from the United States, found that the effective power of gasoline type does not have SMP. However, comparative fuel economy with E85 is higher due to the lower calorific value fuel. The analysis of carbon monoxide and unburned hydrocarbon emissions, found that the lowest emission engine was with E85 and gasoline from the United States.