Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/90635
Type of publication: Straipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P2c)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Butrimovienė, Ineta
Title: Vaikų, lankančių dienos centrą, socialinių kompetencijų ir jų savivertės sąsajos
Is part of: Jaunasis mokslininkas 2017 [elektroninis išteklius] : socialiniai mokslai : studentų mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys. Akademija, 2017
Extent: p. 316-322
Date: 2017
Keywords: Socialinės kompetencijos;Socialiniai įgūdžiai;Socialinė rizika;Vaikų dienos centras;Socialinės rizikos vaiko savivertė
Abstract: Straipsnyje nagrinėjamos socialinės rizikos vaikų, lankančių vaikų dienos centrą socialinių kompetencijų ugdymo ir vaikų savivertės sąsajos. Kokybinio tyrimo metu buvo tiriami vaikų socialinių įgūdžių ypatumai apklausiant tėvus/globėjus. Analizuotos vaikų socialinės kompetencijos naudojant interviu metodą ir vaiko savivertė naudojant apklausas pagal modifikuotas V. Stolino, H. Rozenbergo metodikas ir specializuotus testus savivertei įvertinti. Gauti tyrimo rezultatai parodė tiesiogines socialinių kompetencijų ir vaikų lankančių dienos centrą, savivertės sąsajas. Išanalizavus tyrimo duomenis galima daryti išvadą, kad vaikų dienos centrą lankančių vaikų socialinės kompetencijos yra išugdytos ir jų savivertė aukšta
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/90635
http://dspace.lzuu.lt/handle/1/5593
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml4.88 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

158
checked on Dec 10, 2020

Download(s)

62
checked on Dec 10, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.