Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/90176
Type of publication: conference paper
Type of publication (PDB): Recenzuojamos išplėstinės tezės / Peer-reviewed extended theses (T1d)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Vanagienė, Vitalija
Title: Brand value formation of creative-innovative, cooperation, social, social responsibility business context: expert views
Is part of: Vadyba. Kooperacija. Inovacijos: tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija, 2016 m. lapkričio 25 d.: konferencijos medžiaga/ Aleksandro Stulginskio universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Verslo ir kaimo plėtros vadybos institutas. Akademija, 2016
Extent: p. 75-76
Date: 2016
ISBN: 9786094491092
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/90176
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml3.54 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

31
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

8
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.