Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/90176
Brand value formation of creative-innovative, cooperation, social, social responsibility business context: expert views
Type of publication
Recenzuojamos išplėstinės tezės / Peer-reviewed extended theses (T1d)
Author(s)
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Title [en]
Brand value formation of creative-innovative, cooperation, social, social responsibility business context: expert views
Is part of
Vadyba. Kooperacija. Inovacijos: tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija, 2016 m. lapkričio 25 d.: konferencijos medžiaga/ Aleksandro Stulginskio universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Verslo ir kaimo plėtros vadybos institutas. Akademija, 2016
Date Issued
Date |
---|
2016 |
Publisher
Akademija, 2016
Extent
p. 75-76
Type of document
type::text::conference output::conference proceedings::conference paper
Language
Anglų / English (en)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISBN (of the container)
9786094491092
Other Identifier(s)
VDU02-000051754