Logistikos procesų žemės ūkio technikos prekybos įmonėse teoriniai aspektai
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2016 |
Vienas pagrindinių žemės ūkio technikos prekybos įmonių logistikos tikslų yra siekis betarpiškai gerinti savo veiklą, visapusiškai didinti jos efektyvumą ir užtikrinti klientų lojalumą. Žemės ūkio technikos prekybos įmonės siekdamos savo veiklos efektyvumo turi prisiderinti prie nuolatos rinkoje besikeičiančių sąlygų, vertinti jas ir siekti savo veiklos pranašumo konkurencingoje rinkoje. Straipsnyje nagrinėjama svarbiausių logistikos procesų naudojimo reikšmė žemės ūkio technikos prekybos įmonių efektyvumui. Pateikiama logistinės sistemos efektyvumo rodiklių analizė, tiesioginės ir netiesioginės šios sistemos įtakos įmonės pelningumui tyrimų rezultatai. Pateikiamos žemės ūkio technikos prekybos įmonių teikiamos logistinės paslaugos ir jų vertinimas, teorinis logistikos procesais grindžiamas vertės kūrimo žemės ūkio technikos prekybos įmonėse modelis. Straipsnyje pagrindžiamas būtinumas įtraukti logistiką ir jos procesus į įmonių veiklą, kaip svarbią šios veiklos sudėtinę dalį leidžiančią padidinti bendrą įmonių efektyvumą ir konkurencingumą.
One of the main agricultural machinery sales company logistics objectives is to immediately improve their performance, to fully increase its efficiency and ensure customer loyalty. Agricultural machinery trading company in order to reach their operating efficiency to adapt to the constantly changing market conditions, evaluate them and meet their business advantage in a competitive market. he article deals with the most important logistics processes The effect of agricultural machinery sales company performance. Available in logistics system performance indicators, the direct and indirect impact on the system of company profitability results. Here are the agricultural machinery trade companies providing logistical services and their treatment in the theoretical logistics processes based on the value creation of agricultural machinery trade enterprises model. The article justifies the necessity to include logistics and processes in enterprises, as an important component of this activity allows to increase the overall efficiency of enterprises and competitiveness.