Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/89500
Type of publication: Straipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P2c)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Naujokienė, Gintarė
Title: Integruota rinkodaros komunikacija mokslo institucijose
Other Title: Integrated Marketing Communication in Educational Institutions
Is part of: Jaunasis mokslininkas 2016 [elektroninis išteklius] : socialiniai mokslai : studentų mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys Akademija, 2016
Extent: p. 181-185
Date: 2016
Abstract: XXI-ame modernių technologijų, spartaus gyvenimo tempo, masinio vartojimo amžiuje konkurencinė kova vyksta ne tik tarp verslo įmonių, bet ir tarp mokslo institucijų (aukštųjų mokyklų ir mokslinių tyrimų institutų). Konkuruojama įvairiais būdais – kuriant mokslinių tyrimų atviros prieigos centrus, dalyvaujant komercializavimo projektuose, įgyvendinant mokslo ir verslo partnerystę. Siekiant efektyvių rezultatų, būtina plėsti mokslo institucijų veiklos ribas, be to, daugiau dėmesio skirti viešinimui – pasitelkti integruotą rinkodaros komunikaciją. Šio proceso (atidi komunikacinių kanalų integracija, koordinavimas, siekiant aiškiai, nuosekliai ir įtikinamai pristatyti organizacijos veiklą (Kotler, Armstrong, 2012)) aktualumas akivaizdus ne tik praktikoje, bet ir teorijoje. Rinkodara mokslo institucijose analizuota skirtingų autorių daugiausia aptariant universitetų įvaizdį (Marič, Pavlin, Ferjan, 2010; Azoury, Daou, Charbel, El Khoury, 2013; Wilkins, Huisman, 2013), neskiriant dėmesio tyrimų institutams ir integruotai rinkodaros komunikacijai. Vis dar trūksta holistinio požiūrio, apimančio santykius tiek su studentais, tiek su verslo įmonėmis, tiek su mokslo įstaigomis
In 21st century competition of educational institutions (universities and research institutes) enforce to have more purposes than studies of higher education. Integrated marketing communication is an important tool to increase students’, potential research partners’ and entrepreneurs’ interest in educational institutions. The main goal of this research is to develop an integrated marketing communication model to educational institutions. With reference to all literature, several principles of integrated marketing communication have been set: integrated to strategical level, orientated to different target audiences but also sends one consistent message about organization. In strategical model of integrated marketing communication it has been found that all stages are important but the plan of communications channels is essential. One-year tactical plan coordinates all communication’s activities in every step in the direction of one goal – to reach different target audiences. Not less important is to collect the feedback of customers in order to improve both integrated marketing communication process and one-year communication channels plan
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/89500
http://dspace.lzuu.lt/handle/1/4440
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.22 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

162
checked on Dec 11, 2020

Download(s)

54
checked on Dec 11, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.