Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/89499
Type of publication: Straipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P2c)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Ratautas, Alfredas
Title: Įmonių veiklos plėtros į naujas rinkas strateginiai ir logistiniai sprendimai: teorinis požiūris
Other Title: The Strategic and Logistics Decisions by Companies Development into New Markets: a Theoretical Approach
Is part of: Jaunasis mokslininkas 2016 [elektroninis išteklius] : socialiniai mokslai : studentų mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys Akademija, 2016
Extent: p. 191-195
Date: 2016
Abstract: Vykstant globalizacijos procesams, nykstant prekybos barjerams, vystantis tarptautinei prekybai daugelis verslo įmonių savo veiklos teritorijos neapriboja vien tik savo šalies vidaus rinka – nemaža dalis įmonių, jausdamos konkurencinį spaudimą šalies viduje, esant pernelyg prisotintai atitinkama produkcija vidaus rinkai, dėl gaminamos prekės specifiškumo ar kitų priežasčių nusprendžia veiklą plėsti į užsienio rinkas. Plečiant veiklą į naujas kitų šalių rinkas, verslo subjektai turi itin gerai išanalizuoti tos šalies, į kurią einama verslo ir aplinkos sąlygas, apsvarstyti ir įvertinti įėjimo ir konkuravimo užsienio rinkoje strategijas bei logistinius sprendimus. Būtent nuo šių pasirinkimų ir su jais susijusių sprendimų tinkamumo priklausys įmonės veiklos sėkmė pasirinktoje užsienio rinkoje ir išlikimo toje rinkoje galimybės. Dėl šios priežasties įmonės susiduria su problema kaip tinkamai įvertinti ir priimti tinkamiausius konkrečiai rinkai, į kurią plečiama veikla, logistinius sprendimus bei strategijas, kurie užtikrintų įmonės veiklos sėkmę ir aukštus veiklos rezultatus pasirinktoje užsienio rinkoje. Tyrimo tikslas – apibendrinus ankstesnių tyrimų rezultatus, parengti įmonių veiklos plėtros į naujas rinkas strateginių ir logistinių sprendimų modelį
Company development into new markets related with the strategy and objectives of a new foreign market. The main objectives of company development into new markets are to increase sales, to achieve knowledge and resources, to diversify resources related with sales and supply, to reduce competitive risk. Company should accept strategic and logistic decisions related with company expansion to new markets which depends on company work territory and expansion geography. The analysis of scientific literature and the theoretical model of strategic and logistic decisions by company development into new markets shows that small and medium size company and company having few international experience choose anexport entry strategy bus company having more international experience and more resources often choose manufacturing abroad entry strategy. Depends on company resources company can use its own or foreign centres of warehousing and distribution. Depends on degree of production supply to client, company capital and processes of production management company can choose centralized or decentralized distribution systems. Depends on production specific, needed delivery speed, transportation route and company resources there can be choosing roads, railways, waters or air transportation
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/89499
http://dspace.lzuu.lt/handle/1/4440
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.54 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

88
checked on Dec 11, 2020

Download(s)

24
checked on Dec 11, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.