Naujų studijų programų rengimas Aleksandro Stulginskio universitete ir darbo rinkos poreikiai
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2015 |
Straipsnyje analizuojamos naujų studijų programų rengimo procesas ir būsimų specialistų kompetencijų ugdymas, vertinant jas darbdavių požiūriu. Rengiant naują studijų programą Aleksandro Stulginskio universitete, buvo siekiama išsiaiškinti, kokios kompetencijos yra akcentuojamos kaip svarbiausios kultūros ir turizmo vadybos darbe, orientuojantis į tai, kad studijų programa atitiktų tiek studentų, tiek būsimų darbdavių lūkesčius. Remiantis tyrimo rezultatais buvo modeliuojama studijų dalykų tinklelis ir studijų siekiniai bei rezultatai.
The article analyzes the problem of culture and tourism manager competences in terms of employers. New study programme of culture and tourism manager was prepared at the Aleksandras Stulginskis university and it was a matter of great relevance to clarify what competences are emphasized as the most important in the cultural and tourism activity. The focus of attention was the fact if new study programme is consistent with both students and future employers‘ expectations. Based on the survey results, grid of study subjects and learning outcomes were simulated.