Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/88488
Type of publication: Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Palekhova, Liudmila;Ramanauskienė, Jadvyga;Tamulienė, Vilma
Title: Methods to stimulate sustainable consumption in the system of promotion products in industrial markets
Other Title: "Tvaraus" vartojimo skatinimo metodai prekių rėmimo sistemoje pramoninėse rinkose
Is part of: Economics and management science & studies - innovative solutions : second international scientific-practical conference June 26-27, 2015 : book of abstracts = Ekonomikos ir vadybos mokslo bei studijų inovatyvūs sprendimai : antroji tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija, 2015 m. birželio 26-27 d. : konferencijos medžiaga. [Part 2] / Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas, Aleksandro Stulginskio universitetas, Klaipėdos universitetas. Vilnius : Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas, 2015
Extent: p. 48
Date: 2015
ISBN: 9789955481546
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/88488
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml4.65 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

60
checked on Sep 7, 2020

Download(s)

12
checked on Sep 7, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.