Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/87896
Options
Marketingo potencialas kaip socialinio ir ekonominio teritorijos vystymosi veiksnys (teorinis aspektas)
Type of publication
Straipsnis kitame recenzuojamame leidinyje / Article in other peer-reviewed edition (S5)
Title
Marketingo potencialas kaip socialinio ir ekonominio teritorijos vystymosi veiksnys (teorinis aspektas)
Other Title
Marketing potential as a social and economic territorial development factor (theoretical aspect)
Is part of
Kaimo socialinės infrastruktūros vystymasis = Rural social infrastructure development [elektroninis išteklius] : mokslinių straipsnių rinkinys / Aleksandro Stulginskio universitetas. Akademija, 2014
Date Issued
Date Issued |
---|
2014 |
Publisher
Akademija, 2014
Extent
p. 54-61
Field of Science
Abstract
Territorial marketing is a relatively new concept. According it, methods for enterprise development were started being applied for territorial development. Cities, districts and regions compete for tourists, investors and residents. Classical tourist offer or more favorable conditions for farming are no longer enough. Modern territorial marketing concepts emphasize the importance of territorial branding, as well as partner’s cooperation. Territory branding has an increasing influence on investors’ attraction, a development of traditional and business tourism, etc. On information and creative economy conditions, territorial (area) branding and its development strategy is a crucial factor for an efficient use of the territory's potential. The purpose of the article is to analyze the nature of territorial marketing, methodological provisions of its management concepts and instruments, and to theoretically ground an importance of this concept’s application to territorial development. The research was conducted on the basis of Lithuanian and foreign scientific literature and specialized website material. There were used comparative and generalization research methods, as well as analysis and synthesis of information, and articles and publications studies.
Teritorinis marketingas yra palyginti nauja koncepcija, kuria teritorijų vystymui pradėta taikyti įmonių vystymui skirtus metodus. Miestai, vietovės ir regionai konkuruoja dėl turistų, investuotojų ir gyventojų. Klasikinio turistinio pasiūlymo arba palankesnių ūkininkavimui sąlygų sudarymo jau nepakanka. Moderniosios teritorinio marketingo koncepcijos akcentuoja teritorijos ženklodaros svarbą, taip pat partnerių bendradarbiavimą. Teritorijos brendas turi vis didesnę įtaką pritraukti investuotojams, tradicinio ir verslo turizmo plėtrai ir kt. Informacinės ir kūrybinės ekonomikos sąlygomis teritorijos (vietovės) brendas ir jos vystymo strategija tampa būtinu veiksniu siekiant efektyviai panaudoti teritorijos potencialą. Šio straipsnio tikslas – išanalizuoti teritorinio marketingo esmę, jo valdymo koncepcijos metodologines nuostatas ir instrumentus bei teoriškai pagrįsti šios koncepcijos taikymo teritorijų vystymui svarbą. Tyrimas atliktas remiantis Lietuvos ir užsienio moksline literatūra bei specializuotų interneto puslapių medžiaga. Straipsniui parengti naudoti tyrimo metodai: lyginamasis, informacijos analizės ir sintezės, straipsnių bei publikacijų studijos ir apibendrinimo.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)