Socialaus marketingo komunikacijos priemonės facebook įtaigos naujo maisto prekės ženklo pasirinkimui modelis
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2014 |
Teigiama, jog ,,Facebook“, tai viena iš naujausių ir populiariausių socialaus marketingo komunikacijos priemonių. Šiuo metu, daugelis maisto įmonių neįsivaizduoja savo verslo be ,,Facebook“ profilio, kurio turėjimas tapo tarsi neatsilikimo nuo mados ir konkurentų būtinybe. ,,Facebook“ tapo 24 valandas veikiančia socialia marketingo komunikacijos priemone. Verta pažymėti ir tai, jog viešose diskusijose stebimi tiek teigiami, tiek neigiami argumentai dėl ,,Facebook“ panaudojimo marketingo komunikacijoje. Pastebima tai, jog dėl naujo maisto produkto prekės ženklo žinomumo didinimo ,,Facebook“ komunikacijos priemone įtaigos, privalumų ir trūkumų analizės klausimo Lietuvos erdvėje itin mažai diskutuota, tad tai sąlygojo nagrinėjamo klausimo aktualumą mokslinės diskusijos rakursu. Straipsnio uždaviniais pasiektas tikslas, identifikuojant socialaus marketingo komunikacijos priemonės ,,Facebook“ įtaigą naujo maisto prekės ženklo pasirinkimui.
It is argued that Facebook is one of the newest and most popular social marketing communication tools. At this point, many food companies have no idea of your business Facebook profile in addiin n u dtr availability of which has become a sort of fashion neatsilikimo from competitors and necessin Fticehaok has become a 24-hour social marketing communication tool. Worth noting is that the public debate followed, both positive and negative arguments for the use of Facebook marketing communications. It is noted that, owing to a new food product brand awareness-raising suggestion Facebook communication tool, benefits and drawbacks of the matter Lithuania space very little discussion, and this led to the question at the debate the relevance of scientific perspectives. The objectives of the goal achieved, identifying social markmfew communication tools Facebook impress iveness new food brand choice.