Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/86345
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Bačkaitis, Darius;Jucaitytė, Indrė;Miseckaitė, Otilija;Žydžiūnaitė, Vilma
Title: Prekės ženklo vertės supratimas (vadovų požiūris) : kokybinio tyrimo ataskaita
Is part of: Studija-kompendiumas : projekto "Verslo įmonių ir kolegijų dėstytojų gebėjimų atlikti kokybinius tyrimus ugdymas" tyrimų ataskaitų rinkinys. T. 4 : Teigiamas įvaizdis ir jo kūrimas. Klaipėda, 2008
Extent: p. 97-124
Date: 2008
ISBN: 9789986312666
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/86345
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml4.23 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

74
checked on Dec 11, 2020

Download(s)

14
checked on Dec 11, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.