Анализ основных характеристик процесса воспламенения капель дизельного топлива и его смесей с рапсовым метиловым эфиром и этанолом = Main characteristics analysis of single droplet combustion process of diesel fuel and his blends with rapeseed methyl esther and ethanol
Date |
---|
2007 |
Siekiant sumažinti variklio emisijos poveikį aplinkai, tuo pačiu didinant variklio efektyvumą, būtina gerai išmanyti degimo procesą. Degimo procesą savo darbuose nagrinėjo daugybė mokslininkų, tačiau paties proceso sudėtingumas, pradedant degalų įpurškimu į variklio cilindrą ir baigiant visišku jų sudegimu, sukelia tyrėjams nemažai problemų, kurias lemia fizikinių ir cheminių procesų sąveikos. Šiame darbe eksperimentiškai ištirtas mišinio sudėties ir aplinkos temperatūros poveikis degalų lašo užsiliepsnojimo gaišties periodo trukmei. Gauti tyrimų duomenys leidžia daryti išvadas apie naudojamo kuro degimo greitį ir užtikrinti pilnesnį degimo procesą.
In order to reduce the engine emission while at same time improving engine efficiency, it is very important to clarify the combustion mechanism. Even if, there are many researches for investigating the mechanism of engine combustion, to clarify the relationship between complicated phenomena, it is very difficult to investigate due to its complicated process of both physical and chemical reaction from the start of fuel injection to end of combustion event. In this study were experimentally investigated influence of fuel blend compound and ambient temperature to single fuel droplet ignition delay time. Given parameter characterizes fuel burning velocity and at the same time ensure more completed combustion process.