Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/84986
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Field of Science: Aplinkos inžinerija / Environmental engineering (T004)
Author(s): Kraujalis, Alfonsas;Nakčiūnas, Mindaugas;Povilaitis, Vaidas
Title: Traktorinių pavarinių agregatų darbo ekonomiškumo ir poveikio aplinkai tyrimai
Other Title: Research of operating efficiency and impact on environment of tractor driven aggregates
Is part of: Žmogaus ir gamtos sauga : respublikinės mokslinės konferencijos medžiaga. , [2003] (2003)
Extent: p. 83-87
Date: 2003
Note: Tomo antraštė: 9-ojo mokslinė konferencija : 2003 m. gegužės 22, 23 d., Kaunas
Keywords: Traktorių apkrovimas;Darbo veleno sūkių dažnis;Variklio greitiniai režimai;Degalų sąnaudos;Triukšmas aplinkai - svertinis garso slėgio lygis;Variklio išmetamųjų dujų sudėtis;Tractor loading;workingshaft revolution rate;Engines acceleration mode;Fuel rate;Noise source level of pressure sound;Engines composition of exhaust gas
Abstract: Darbe išnagrinėta traktorių darbo veleno ir variklio sūkių dažnio įtaka šienapjovės, rinktuvinės priekabos, mėšlakratės, kasamosios ir mineralinių trąšų barstytuvo darbui, degalų sąnaudoms, aplinkos triukšmo lygiui, išmetamų dujų sudėčiai. Nustatyta, kad esant mažam technologinio proceso energetiniam imlumui, esant ne visai apkrautam varikliui (70% ir mažiau), traktorinio agregato lyginamosioms degalų sąnaudoms, išmetamų kenksmingų dujų kiekiui ir triukšmui į aplinką mažinti, tikslinga darbo veleno sūkių dažnį perjungti į 1000 min[-1º] ir dirbti mažesniais tarpiniais variklio greitiniais režimais, atitinkančiais optimalų ž. ū. mašinos pavaros veleno sukimosi dažnį. Tyrimai parodė, kad taip dirbant, pavarinių traktorinių agregatų technologiniam procesui atlikti degalų sąnaudos sumažėja - 5,4-26,5%; anglies dioksido kiekis išmetamose dujose - 13,5-33,0%
In this work it was the research on tractors working shaft and engines revolution counters rates hold on mounted rotary mower, trailed single-axle pickup-packer, solid organic fertilizer applicator, mounted mineral fertilizer applicator and for potato diggers work, fuel rate, noise of nation level, composition of exhaust gas. It was found, that given a little technological process for power recipience and underload engine (70% and less), tractor aggregate comparative fuel rate, noxious exhaust gas stock and for decrease of noise in nation, it is very expedient that maximum working chafts rate was - 1000min[-1º] and to work with less medium engines acceleracion mode, witch are suitable optimal agricultural machinery's gear axle rotation rate. Research showed, that working like this, to do driving tractors aggregates technological process fuel rate is lower - 5,4-26,5%, noise for nation-medium, level of pressure round- 11,6-20%, carbon dioxide stock in exhaust gas - 13,5-33,0%
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/84986
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.69 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

36
checked on Dec 11, 2019

Download(s)

6
checked on Dec 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.