Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/84635
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Transporto inžinerija / Transport engineering (T003)
Author(s): Mažeika, Marius;Matijošius, Jonas
Title: Naftos degalų ir etilo spirito mišiniais veikiančio variklio darbo rodiklių tyrimas
Other Title: The study of the performance of engine operating on petroleum and ethanol blends
Is part of: Mokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Transporto inžinerija Vilnius : Technika., T. 1, nr. 6 (2009)
Extent: p. 72-76
Date: 2009
Keywords: Vidaus degimo variklis;Biodegalai;Bioetanolis;Degalų sąnaudos;Ekologija;Emisija;Engine;Petrol;Fuel consumption;Emission;Bioethanol
Abstract: Straipsnyje nagrinėjamos bevandenio bioetanolio panaudojimo galimybės vidaus degimo variklyje. Apžvelgti eksperimentiniai darbai. Bandymo rezultatai rodo, kad esant maksimaliai variklio apkrovai maitinant jį 10 % etanolio ir benzino mišiniu, jo galia esant 1400 ir 1800 min-1 apsisukimų sumažėja 1,67–3,2 %, efektyviosios degalų sunaudos esant 1400 min-1 apsisukimams gali būti neženkliai didesnės (iki 4 %) , o esant 1800 min-1 sūkiams padidėja dar mažiau. Anglies monoksido CO emisija esant maksimaliai apkrautam varikliui ir jį maitinant biodegalų mišiniu E10 sumažėja iki 50 %, lyginant su varikliu, maitinamu benzinu. Norint naudoti didesnės koncentracijos etanolio ir benzino mišinius reikalingas variklio maitinimo sistemos perreguliavimas
Test results indicate that a fully loaded engine, fed with 10 vol % ethanol and petrol blends, has power output reduced by 1.67–3.2% at 1400 and 1800 rev/min, while the specific fuel consumption can be slightly increased (up to 4%) at 1400 rev/min, and slightly decreased at 1800 rev/min. Carbon monoxide CO emissions of the fully loaded engine running on biofuel blend E10 are reduced by about 0–50% compared to those observed when petrol is used. To introduce ethanol and petrol blends with higher E20 concentration as an engine fuel, special adjustment of the fuel system is needed
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/84635
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

28
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

7
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.