Traktoriaus darbo režimų, degalų sąnaudų ir deginių emisijos tyrimai arimo darbuose
Date |
---|
2012 |
Straipsnyje apžvelgiamos traktoriaus variklio apkrovos, degalų sąnaudų ir degin:. emisijos nustatymo galimybės, panaudojant elektroniniuose valdymo blokuose sukauptus duomenis. Analizuojamos degalų sąnaudų ir deginių emisijos analizės atlikimo galimybės realiomis darbo sąlygomis. Straipsnyje pateikti traktoriaus degalų sąnaudų ir variklio išmetamų degini, emisijos tyrimai atliekant arimo darbus. Tyrimai atlikti variklio elektroniniuose valdymo blokuose kaupiamos duomenų bazės pagrindu. Pateikta arimo proceso darbo trukmės degalų sąnaudų ir deginių komponentų emisijos pasiskirstymas variklio sūkių ir ciklinio degalų įpurškimo kiekio režimuose. Tyrimų rezultatai išanalizuoti, atskirai, arime technologinio ir galulaukių darbų procesuose. Daroma išvada, kad degalų sąnaudas deginių emisiją galima mažinti tik kompleksiškai optimizuojant technologinius procesus ir traktoriaus darbo režimus.
The paper provides an overview of tractor's engine load, fuel consumption and exhaust emissions evaluation possibility by using database accumulated in tractor's electronic control modules. Analyzed fuel consumption and exhaust gas emission measurement possibility in real engine operating conditions. Paper presents fuel consumption and exhaust gas emission test in the ploughing operating process. Studies were carried out on using database accumulated in the engine's electronic control modules. Ploughing process time, fuel consumption and exhaust emission components distribution in different engine speed and cyclic injection quantity modes are presented. Separately, technological ploughing process and work processes at the headland, tests results are analyzed. The conclusion is that fuel consumption and exhaust emission, including harmful components, can be reduced by complex optimization of technological processes ;nd tractor operating modes only.