Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/84198
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Gargasas, Audrius;Mūgienė, Indra
Title: Paslaugų kokybės tobulinimo kryptys žemės ūkio produkciją superkančiose įmonėse
Other Title: Trends of service quality improvement for companies engaged in buying agricultural production
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai / Aleksandro Stulginskio universitetas, Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas. Akademija., 2012, Nr. 1(30)
Extent: p. 52-59
Date: 2012
Keywords: Paslaugos kokybė;Kokybės vertinimas;Žemės ūkio produkcija;Service quality;Quality evaluation;Agricultural production
Abstract: Didėjant konkurencijai tarp žemės ūkio produkciją superkančių įmonių, šioje srityje dirbančios organizacijos, norėdamos išlikti rinkoje, privalo ieškoti naujų teikiamų paslaugų kokybės tobulinimo krypčių. Siekdamos jas nustatyti, įmonės naudoja klasikinius paslaugų kokybės vertinimo modelius. Kadangi žemės ūkio produkcijos supirkimas yra specifinė paslauga, jos kokybės tobulinimo kryptims nustatyti būtina naudoti konkrečioje srityje dirbančioms įmonėms adaptuotą paslaugų kokybės vertinimo schemą. Tyrimo tikslas – sukurti adaptuotą paslaugų kokybės vertinimo schemą žemės ūkio produkciją superkančioms įmonėms bei pateikti jų paslaugų kokybės tobulinimo kryptis. Buvo naudojami mokslinės literatūros, loginės turinio analizės, palyginimo, sisteminės analizės ir sintezės, apibendrinimo ir modeliavimo metodai. Straipsnyje aptartos bendrosios ir specifinės žemės ūkio produkciją superkančių įmonių teikiamų paslaugų tobulinimo kryptys, sudaryta paslaugų kokybės vertinimo bei paslaugų kokybės tobulinimo krypčių schemos. Straipsnyje akcentuojama paslaugų vartotojų suvoktos kokybės reikšmė paslaugų tobulinimo krypčių nustatymui, vartotojo suvoktos ir įmonės teikiamos kokybės suderinamumo būtinybė
When competition between companies, engaged in buying agricultural production is intense, those who wish to remain in business have to search for new service delivery ways. When companies are trying to detect this way's, usually they are using classic models of they services evaluation. Agricultural production buying service is specific one, this is why in searching for quality improvement directions it is necessary to use a specific service quality evaluation adapted models. The aim of the article is to present a custom service quality evaluation scheme for companies engaged in buying of agricultural production and to provide their service quality improvement trends. There were used such research methods like scientific literature and logical content analysis, comparison, systematic analysis and synthesis, generalization and modeling techniques. The article emphasizes importance of the users' perceived service quality and its improvement orientation. It is necessary to evaluate user perceived service quality coherence with the company’s service policy and standards provided
Internet: http://mts.asu.lt/mtsrbid/article/view/6
http://mts.asu.lt/mtsrbid/article/view/6
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.79 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

36
checked on Dec 10, 2019

Download(s)

6
checked on Dec 10, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.