Įmonių socialinės atsakomybės propagavimas reklamoje, stiprinant prekės ženklo vertę pirkėjui
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Arlauskienė, Renata | ||
Date |
---|
2011 |
Konkuravimas rinkoje ir įmonių perėjimas prie socialinės atsakomybės (toliau ĮSA) koncepcijos, skatina analizuoti jos propagavimo reklamose įtaką prekės ženklo vertei. Ši koncepcija, kaip šiuolaikinės organizacijos prekės ženklo vertės valdymo proceso dalis, yra aktuali pirkėjui. Šiame straipsnyje nagrinėjama - ar organizacijos viešai pasakoja apie ĮSA, ar to reikia pirkėjams reklamose bei kokią įtaką tai galėtų turėti jų prekės ženklo vertei? Tyrimo tikslas - pagrįsti ĮSA propagavimo reklamoje įtaką pirkėjo prekės ženklo vertei. Tikslui pasiekti naudoti metodai: mokslinės literatūros lyginamoji analizė ir sintezė, grafinis modeliavimas, anketinė apklausa. Nustatyta, jog įmonės, norėdamos sustiprinti prekės ženklų vertę, turėtų skirti daugiau dėmesio pirkėjų informavimui apie ĮSA koncepciją propaguoti ją reklamose, nes tai įtakoja prekės ženklo, kaip galutinio ir esminio prekės ženklo vertės komponento, pasirinkimą.
Competition in the market and transition of companies to corporate social responsibility (,,CSR") concept give an incentive to analyze the influence of CSR promotion in advertisements on brand equity. This concept, as a part of brand equity management process in modern organization, is highly important to the customer. This article analyzes if organizations make CSR public, if this information in the advertisements necessary for customers and how it could impact the brand equity. The aim is to substantiate the influence of CSR promotion in advertising on the customer brand equity. Methods: comparative analysis and synthesis of scientific literature, graphic modelling, questionnaire. The obtained results have established that in order to strengthen the brand equity companies should increase attention to customer awareness of the CSR concept and promote it in advertisements as this affects the choice of a brand.