Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDurandin, Jonathan
dc.date.accessioned2016-03-08T08:02:39Z
dc.date.available2016-03-08T08:02:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2335-2027
dc.identifier.urihttps://eltalpykla.vdu.lt/1/831
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.7220/2335-2027.1.6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/831-
dc.description.abstractPer pastaruosius penkiasdešimt metų kalbos didaktika pasuko besimokančiojo kalbančiojo autonomiškumo ir daugiakalbystės link. Šioje paradigmų kaitoje, kurią skatina Europos institucijos, kyla klausimas, kaip Europos universitetų prancūzų kaip užsienio kalbos dėstytojai vertina savo kaip piliečių ir būsimų prancūzų kalbos mokytojų rengėjų vaidmenį? Nuo ko priklauso besimokančiųjų kalbinės kompetencijos įgijimą skatinančios didaktikos įgyvendinimas? Kalbant apie Latvijos situaciją, ši šalis yra plėšoma tarp sovietinės praeities, Europos institucijų direktyvų ir etnocentristinių vertybių. Šiame straipsnyje pateikiami išsamaus kokybinio kalbos analizės tyrimo rezultatai. Pristatomi esminiai Latvijos universiteto prancūzų kaip užsienio kalbos dėstytojų pasisakymai apie užsienio kalbų didaktiką ir jų profesinę patirtį, tuo pat metu analizuojant oficialias nacionalines ir kitų šalių gaires kalbų didaktikos klausimais nuo 1980 m. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados apie veiksnius, galinčius turėti įtakos prancūzų kaip užsienio kalbos didaktikos kūrimui Latvijoje, remiantis besimokančiojo įgalinimu ir daugiakalbyste. Pateikiami pasiūlymai prancūzų kaip užsienio kalbos ir  kitų užsienio kalbų mokytojų rengimo plėtrai Latvijoje ir galbūt kitose Europos šalyse.lt_LT
dc.description.abstractn fifty years, language didactics has evolved towards learner-speaker autonomy and multilingualism. Facing this evolution encouraged by the European institutions, how do the European teachers of FFL at university consider their role of citizens and future FFL teacher trainers? What does the implementation of didactics favouring learners’ empowerment and multilingualism depend on? Considering the situation in Latvia, it is torn between the Soviet past, European institutional directives and ethnocentric values. The paper presents the results of a comprehensive and qualitative research work on speech analysis. The central components of FFL Latvian University teachers’ representations on foreign languages didactics and on their professional practical experiences are presented, considering simultaneously national and supranational official guidance since the 1980s. Finally, conclusions are drawn on elements which may influence the creation of a FFL didactics in Latvia based on learner’s empowerment and plurlingualism. It brings eventually to suggestions for FFL and foreign language teacher education evolution in Latvia and possibly in other countries in Europe.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.ispartofDarnioji daugiakalbystė, 2012, nr. 1, p. 56-64lt_LT
dc.rightsSutarties data 2013-04-12, nr. A1216, laisvai prieinamas internetelt_LT
dc.subjectLatvijalt_LT
dc.subjectAukštasis mokslaslt_LT
dc.subjectPrancūzų kaip užsienio kalbos mokymas/mokymasislt_LT
dc.subjectBesimokančiojo įgalinimas ir daugiakalbystėlt_LT
dc.subjectSocialinis atstovavimaslt_LT
dc.subjectKalbų mokytojų profesinis tobulėjimaslt_LT
dc.subjectLatviaen_US
dc.subjectContextualisation of European institutional guidanceen_US
dc.subjectHigher educationen_US
dc.subjectFFL teaching/learningen_US
dc.subjectLearners’ empowerment and plurilingualismen_US
dc.subjectSocial representationen_US
dc.subjectLanguage teachers’ professional developmenten_US
dc.titleTowards learners’ empowerment and plurilingualism in FFL didactics at university? The Latvian caseen_US
dc.title.alternativeBesimokančiojo įgalinimas ir daugiakalbystė prancūzų kaip užsienio kalbos universitetinėje didaktikoje : Latvijos atvejislt_LT
dc.typeStraipsnis / Article
dc.subject.udc37 Švietimas / Education
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Darnioji daugiakalbystė / Sustainable Multilingualism 2012, nr. 1
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

19
checked on Dec 5, 2021

Download(s)

15
checked on Dec 5, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.