Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/83041
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Jaszczak, Agnieszka;Łaguna, Wanda;Žukovskis, Jan
Title: The identity of regional projects in the rural areas: metodological and menagement aspects
Other Title: Regioninių projektų tapatybė kaimo vietovėse: metodologiniai ir vadybiniai aspektai
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai / Lietuvos žemės ūkio universitetas. Akademija., 2010, Vol. 23(4)
Extent: p. 45-51
Date: 2010
Keywords: Kaimo vietovė;Kultūros ir gamtos vertybė;Projektai;Regionas;Development of rural areas;Rregional projects;Rural heritage
Abstract: Dabartiniu metu Varmijos-Mozūrijos regione vykdoma daug vietinės, valstybinės ir tarptautinės reikšmės projektų, kurie labai svarbus kaimo vietovių plėtrai ne tik to regiono, bet ir ES mastu. Dauguma tų projektų rengiama išnaudojant šių vietovių gamtos ir kultūros vertybės bei istorinį paveldą. Tokiu būdu racionaliai išnaudojamas unikalus vietovių potencialas. Augantis susidomėjimas kaimo vietovėmis tai pirmas žingsnis vystant kaimo turizmo galimybės, stiprinant teritorinę konkurenciją. Šio darbo tikslas – nustatyti vietinių ir regioninių projektų vaidmenį ir vertinimo kriterijus vystant kaimo vietovės, taip pat apibūdinti dabartinę situaciją Varmijos regiono kaimo vietovėse, kurios turtingos gamtos, kultūros, istorinio paveldo vertybėmis. Programa ,,Varmijos namai” tai geras įvairių institucijų ir subjektų suvienijimo pavyzdys, siekiant išsaugoti kultūros ir gamtos vertybės kaimo vietovėse. Šiame darbe labiau akcentuojami metodologiniai ir vadybiniai šio projekto vykdymo aspektai, kurie gali būti pritaikyti Lietuvoje
The purpose of this article is to present the role of regional projects in the development of rural areas, based on the attractiveness of the landscape and environmental potential. Programme ''Warmia House'' is an example for integration of many economical, social and environmental elements to develop and preserve the heredity of rural areas. The strategic basis for the Warmia House programme is to create the image of Warmia as a brand product based on reviving its subregional identity. The improvement of the quality of this area, the promotion of its historical and natural values constituting its cultural landscape, as well as their popularisation was the main goals of particular projects planned within the Warmia House
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/83041
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

25
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

6
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.