Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/82983
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Field of Science: Sociologija / Sociology (S005)
Author(s): Perkumienė, Dalia;Perkumas, Aidanas
Title: Konsultantų ir klientų santykių ypatumai konsultavimo įmonėse
Is part of: Lietuvos kaimo vietovių konkurencingumo stiprinimas: geroji patirtis: 4-oji mokslinė-praktinė konferencija: straipsnių rinkinys. Akademija., 2010
Extent: p. 35-41
Date: 2010
Abstract: Dabartiniu metu vis daugiau asmenų kreipiasi į konsultantus, tikėdamiesi patarimų ir pagalbos plėtojant savo verslą bei vystant asmeninę profesinę karjerą. Konsultantas savo ruožtu stengiasi suteikti kuo kokybiškesnes konsultavimo paslaugas. Siame darbe analizuojami konsultantų ir klientų santykiai, apibrėžiami bendravimo dalykiniai ir tarpasmeniniai aspektai
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/82983
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

29
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

10
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.