Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/82983
Konsultantų ir klientų santykių ypatumai konsultavimo įmonėse
Type of publication
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Author(s)
Title [lt]
Konsultantų ir klientų santykių ypatumai konsultavimo įmonėse
Is part of
Lietuvos kaimo vietovių konkurencingumo stiprinimas: geroji patirtis: 4-oji mokslinė-praktinė konferencija: straipsnių rinkinys. Akademija., 2010
Date Issued
Date |
---|
2010 |
Publisher
Akademija
Extent
p. 35-41
Abstract (lt)
Dabartiniu metu vis daugiau asmenų kreipiasi į konsultantus, tikėdamiesi patarimų ir pagalbos plėtojant savo verslą bei vystant asmeninę profesinę karjerą. Konsultantas savo ruožtu stengiasi suteikti kuo kokybiškesnes konsultavimo paslaugas. Siame darbe analizuojami konsultantų ir klientų santykiai, apibrėžiami bendravimo dalykiniai ir tarpasmeniniai aspektai.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
2029-1663
Other Identifier(s)
VDU02-000044628