Lietuvos kaimo vietovių įvaizdžio kūrimo strateginis modelis
Date |
---|
2010 |
Straipsnyje nagrinėjamas Lietuvos kaimo vietovių įvaizdis, formuotas 2004 ir 2008 m. Valstiečių laikraštyje, leidžiami veiksniai, lemiantys teigiamą ar neigiamą įvaizdį, parengtas kaimo vietovių įvaizdžio formavimo modelis. stiečių laikraštis" Lietuvos kaimo vietovių įvaizdžiui tirti pasirinktas dėl, plataus straipsnių ir priedų pasirinkimo mo tematika. Laikraštyje gvildenamos įvairios šiam tyrimui svarbios temos, kurios galėtų kontent tyrimo metodo alba atskleisti kaimo įvaizdį, kurį formuoja žiniasklaida. Atliekat tyrimą naudoti dokumentų ir kontent analizės, inės analizės ir sintezės, modeliavimo, palyginimo, indukcijos, dedukcijos, grafinio vaizdavimo metodai, alizavus skaitytojų nuomonę ir „Valstiečių laikraščio" straipsnių tematiką nustatytas prieštaringas Lietuvos kaimo lovių įvaizdis.