Формирование конкурентных преимуществ организаций сельского туризма на основе применения концепции экологического маркетинга
Author | Affiliation | |||
---|---|---|---|---|
LT | Klaipėdos universitetas | LT |
Date |
---|
2010 |
Tyrimo tikslas – suformuoti rinkodaros priemones sprendimų racionalumui padidinti, taikant ekologinės rinkodaros koncepciją Lietuvos kaimo turizmo verslo organizacijų konkurenciniams pranašumams kurti. Tyrimo objektas – kaimo turizmo organizacijų veikla. Mokslinė problema formuluojama šiuo klausimu: ar verslo orientacija į aplinkos išsaugojimą padeda įgyti konkurencinį pranašumą analizuojamoje kaimo turizmo verslo šakoje? Straipsnyje analizuojamas kaimo turizmo verslo orientacijos į aplinkos išsaugojimą paplitimas, ekologinės rinkodaros principų taikymo būklė ir poveikis verslo konkurenciniams pranašumams kurti. Remiantis tyrimo duomenis suformuotos rinkodaros priemones kaimo turizmo verslo organizacijų konkurencingumui didinti nepažeidžiant darnumo su aplinka nuostatų.
The goal of the research is to form marketing tools to increase the rationality of decisions by applying a green marketing concept to create Lithuanian rural tourism business organizations’ competitive advantages. The object of the research is the rural tourism business organizations’ activity. The scientific problem is formulated in the following question: does the business orientation to the preservation of the environment help to gain a competitive advantage in the analyzed rural tourism industry? This article analyzes a prevalence of rural tourism business orientation to the preservation of the environment, a condition of green marketing principles application, and an effect of business competitive advantages creation. On the basis of research findings, marketing tools to increase competitiveness of rural tourism business organizations without prejudice to the provisions of consistency with the environment are formed.