Kaimo turizmo paslaugų įvaizdžio formavimas
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Brazaitytė, Vilma | ||
Date |
---|
2006 |
Kaimo turizmas apima visas turizmo rūšis, susietas su kaimo aplinkos pažinimu ir poilsiu joje. Kaimo turizmo paslaugų įvairovę lemia ne tik racionalus sodybų potencialo panaudojimas, bet ir visa kaimo infrastruktūra bei socialinė aplinka. Straipsnyje autorės analizuoja kaimo turizmo paslaugų teikėjų ir vartotojų elgesį, pagrindinius įvaizdį formuojančius veiksnius, kaimo turizmo paslaugų asortimentą. Atskleidžiama vartotojų poreikių ir lūkesčių, teikiamų paslaugų kokybės suvokimo svarba formuojant kaimo turizmo paslaugų įvaizdį.
Growing competition in rural tourism services market is stimulating services suppliers to show more interest in this branch, to create new services and, with some means help, to form new image of rural tourism services. The aim of this article is to formulate the image formation of rural tourism model. The article presents the analysis of elements formatting image of rural tourism services. Image of rural tourism services depends upon supplier who presents services and the needs of services consumer. The more important things to consumer, who is resting in village, are services assortment, presentment, warm and pleasant service. All these things directly depends on services supplier.