Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/82330
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Rukuižienė, Rasa
Title: Ekologiškų maisto produktų reklamos efektyvumo didinimas
Other Title: Amplification of Organic Food Advertise Efficiency
Is part of: Ekonomikos ir vadybos fakulteto 2008 metų mokslinių tyrimų rezultatai [elektroninis išteklius]: mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys. Akademija., 2009, Nr. 1(5)
Extent: p. 14-28
Date: 2009
Keywords: Ekologiškų maisto produktų reklama;Reklamos turinys;Reklamos efektyvumas;Organic food advertise;Advertise content;Advertise efficiency
Abstract: Ekologiškų maisto produktų gamintojai, įgyvendindami „funkcionalaus maisto“ koncepciją, siekia naujų rinkodaros tikslų, ir formuoja naujas ekologiškų maisto produktų vartosenos kryptis. To pasekoje, ekologiškų maisto produktų reklama siekiama padidinti jų pardavimus, supažindinti vartotojus su naujomis ekologiškų maisto produktų savybėmis, skatinti vartotojus keisti įprastus maisto produktus ekologiškais, ir taip praturtinti vartojamą maistą naudingais žmogaus sveikatai elementais. Tyrimo svarba siejama su ekologiškų maisto produktų taikomos reklamos poveikio ir efektyvumo didinimo uždavinių sprendimu. Atsakymų į iškeltus uždavinius ieškoma visapusiškai analizuojant susiklosčiusią situaciją ekologiškų maisto produktų rinkoje. Tyrimu siekiama įrodyti, kad tam tikri reklamos, kaip šiuolaikinė efektyvi rėmimo priemonė, turinio elementai gali būti sėkmingai taikomi ekologiškų maisto produktų pardavimų didinimui, ir nustatyti, kokie ekologiškų maisto produktų reklamos efektyvumą formuojantys veiksniai yra svarbūs ir naudotini
Link of research comprises the description of efficiency of organic food advertise amplification problems. Research considerations are oriented on solutions of organic food advertise effects and amplification of it efficiency. The task of research is focused on identification of effects of advertise impacts upon high organic food consumption and correlates the problems of research, which are connected with identification of exclusive elements of organic food advertise efficiency in it content. The results of research cover identified active elements of organic food advertise content as foundation of effective promotion strategy
Internet: http://www.lzuu.lt/mtr/2008/index.php
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.21 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

42
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

12
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.