Ekologiškų maisto produktų reklamos efektyvumo didinimas
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2009 |
Ekologiškų maisto produktų gamintojai, įgyvendindami „funkcionalaus maisto“ koncepciją, siekia naujų rinkodaros tikslų, ir formuoja naujas ekologiškų maisto produktų vartosenos kryptis. To pasekoje, ekologiškų maisto produktų reklama siekiama padidinti jų pardavimus, supažindinti vartotojus su naujomis ekologiškų maisto produktų savybėmis, skatinti vartotojus keisti įprastus maisto produktus ekologiškais, ir taip praturtinti vartojamą maistą naudingais žmogaus sveikatai elementais. Tyrimo svarba siejama su ekologiškų maisto produktų taikomos reklamos poveikio ir efektyvumo didinimo uždavinių sprendimu. Atsakymų į iškeltus uždavinius ieškoma visapusiškai analizuojant susiklosčiusią situaciją ekologiškų maisto produktų rinkoje. Tyrimu siekiama įrodyti, kad tam tikri reklamos, kaip šiuolaikinė efektyvi rėmimo priemonė, turinio elementai gali būti sėkmingai taikomi ekologiškų maisto produktų pardavimų didinimui, ir nustatyti, kokie ekologiškų maisto produktų reklamos efektyvumą formuojantys veiksniai yra svarbūs ir naudotini.
Link of research comprises the description of efficiency of organic food advertise amplification problems. Research considerations are oriented on solutions of organic food advertise effects and amplification of it efficiency. The task of research is focused on identification of effects of advertise impacts upon high organic food consumption and correlates the problems of research, which are connected with identification of exclusive elements of organic food advertise efficiency in it content. The results of research cover identified active elements of organic food advertise content as foundation of effective promotion strategy.