Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/80518
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMarkevičius, Pranas-
dc.contributor.authorLukauskas, Antanas-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2019-05-16T20:50:26Z-
dc.date.available2019-05-16T20:50:26Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.issn18226760-
dc.identifier.otherVDU02-000042096-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/80518-
dc.description.abstractŠiuolaikinėje rinkoje vienu iš sėkmingo verslo galimybių yra prekybos įmonės išskirtinumo sukŢrimas. Prekybos įmonės išskirtinumas yra formuojamas kuriant įmonės įvaizdį. Teigiamo prekybos įmonės įvaizdžio formavimas yra įmonės strateginis sprendimas. Straipsnyje nagrinėjama maisto prekių prekybos įmonių svarbiausių elementų (firminio stiliaus, organizacijos kultūros, rėmimo komplekso, prekės ir jos kokybės bei asortimento) sąveika, analizuojamas priežastingumas tarp jų, atskleidžiama atskirų įvaizdžio formavimo elementų reikšmingumas kuriant teigiamą prekybos įmonių įvaizdį ir pateikiamas maisto prekių prekybos įmonių įvaizdžio formavimo modelis. Darbe remtasi įvaizdžio teorijų tyrinėtojų (Druteikienės, 2003; Dowling, 2001; Emery, 1997; Pačepcov, 2002) studija bei atliktais prekybos įmonėse sociologiniais tyrimais. Remiantis tyrimų medžiaga, pateikiamos išvados apie maisto prekių prekybos įmonių įvaizdžio elementų svarbą bei rekomendacijos įvaizdžiui pagerintilt
dc.description.abstractWith the competition being intensified there iš a demand to search for new ways to secure own position in the dynamic market. One of the opportunities to have successful business iš creating the oneness of a trading enterprise. It iš formed while developing image of an enterprise. Formation of a positive trading enterprise image iš a strategic decision of the enterprise. In the current article factors influencing formation of the positive image of an enterprise and their interrelation have been examined. Image elements interfacing between each other create a system that becomes a part of the enterprise strategy. Having performed a research it has been defined that on the globai market conditions enterprises forming a positive image have to focus on the assortment ąuality and policy. Shaping the image sponsorship policy establishes enterprise identity while positioning in the target audiencesen
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.description.sponsorshipŽemės ūkio akademija-
dc.format.extentp. 117-121-
dc.language.isolt-
dc.relation.ispartofVadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai / Lietuvos žemės ūkio universitetas. Akademija., 2008, Vol. 12(1)-
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete (EBSCO)-
dc.subjectĮmonės įvaizdislt
dc.subjectĮmonės stiliuslt
dc.subjectĮmonės kultūralt
dc.subjectAsortimentaslt
dc.subjectReklamalt
dc.subjectAsmeninis pardavimaslt
dc.subjectPozicionavimaslt
dc.subjectEnterprise imageen
dc.subjectEnterprise styleen
dc.subjectEnterprise cultureen
dc.subjectAssortmenten
dc.subjectPromotionen
dc.subjectIndividual salesen
dc.subjectPositioningen
dc.subject.classificationStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)-
dc.subject.otherVadyba / Management (S003)-
dc.titleVeiksnių, formuojančių prekybos įmonių įvaizdį, sąveikalt
dc.title.alternativeInterface between factors creating image of trading enterprisesen
dc.typeresearch article-
dcterms.bibliographicCitation15-
dc.date.updated2018-01-12T12:26Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "42096"}, "publisher": {"other": ["Akademija."], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": true}, "issn": ["1822-6760"], "code": "S4", "subject": ["S003"], "country": "LT", "language": "lt", "area": "S", "original": true, "pages": 5, "sheets": 0.357, "timestamp": "20180112122640.0", "account": {"year": 2008, "late": false}, "na": 2, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 0.5, "aip": 1, "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Žemės ūkio akademija", "id": "09", "level": "1", "type": "aka", "research": "1", "status": "1"}}], "id": "40A0A436F8DEBF154D779CAB6B011310", "lname": "Markevičius", "fname": "Pranas", "status": "0", "name": "Markevičius, Pranas"}, {"contribution": 0.5, "aip": 1, "rel": "aut", "lname": "Lukauskas", "fname": "Antanas", "status": "0", "name": "Lukauskas, Antanas"}]}-
local.typeS-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptŽemės ūkio akademija-
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

137
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

52
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.