Veiksnių, formuojančių prekybos įmonių įvaizdį, sąveika
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
Lukauskas, Antanas |
Date |
---|
2008 |
Šiuolaikinėje rinkoje vienu iš sėkmingo verslo galimybių yra prekybos įmonės išskirtinumo sukŢrimas. Prekybos įmonės išskirtinumas yra formuojamas kuriant įmonės įvaizdį. Teigiamo prekybos įmonės įvaizdžio formavimas yra įmonės strateginis sprendimas. Straipsnyje nagrinėjama maisto prekių prekybos įmonių svarbiausių elementų (firminio stiliaus, organizacijos kultūros, rėmimo komplekso, prekės ir jos kokybės bei asortimento) sąveika, analizuojamas priežastingumas tarp jų, atskleidžiama atskirų įvaizdžio formavimo elementų reikšmingumas kuriant teigiamą prekybos įmonių įvaizdį ir pateikiamas maisto prekių prekybos įmonių įvaizdžio formavimo modelis. Darbe remtasi įvaizdžio teorijų tyrinėtojų (Druteikienės, 2003; Dowling, 2001; Emery, 1997; Pačepcov, 2002) studija bei atliktais prekybos įmonėse sociologiniais tyrimais. Remiantis tyrimų medžiaga, pateikiamos išvados apie maisto prekių prekybos įmonių įvaizdžio elementų svarbą bei rekomendacijos įvaizdžiui pagerinti.
With the competition being intensified there iš a demand to search for new ways to secure own position in the dynamic market. One of the opportunities to have successful business iš creating the oneness of a trading enterprise. It iš formed while developing image of an enterprise. Formation of a positive trading enterprise image iš a strategic decision of the enterprise. In the current article factors influencing formation of the positive image of an enterprise and their interrelation have been examined. Image elements interfacing between each other create a system that becomes a part of the enterprise strategy. Having performed a research it has been defined that on the globai market conditions enterprises forming a positive image have to focus on the assortment ąuality and policy. Shaping the image sponsorship policy establishes enterprise identity while positioning in the target audiences.