Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/80448
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Psichologija / Psychology (S006)
Author(s): Mičiulienė, Rita;Palujanskienė, Aldona
Title: Mokytojų darbo grupių galimybės tapti komandomis
Is part of: Vagos. , Nr. 77 (30) (2007)
Extent: p. 74-81
Date: 2007
Keywords: Komanda;Grupė;Sutelktumas;Lyderis;Vaidmenys;Team;Group;Contretation;Leader;Role
Abstract: Pastaruoju metu sėkmingiau dirba, geresnį materialinį apsirūpinimą užsitikrina tos mokyklos, kuriose dirba kūrybiški, drąsūs, veržlūs mokytojai, dalyvaujantys projektų veikloje, sugebantys laimėti jų konkursuose ir gauti papildomų lėšų savo sumanymams įgyvendinti. Šiame darbe nagrinėjama mokytojų, to paties dalyko specialistų, galimybė ruošti įvairias užduotis, projektus komandoje. Sociometrijos metodu buvo tirtos dviejų Marijampolės bendrojo lavinimo mokyklų mokytojų grupės. Tyrimas atskleidė, kad šios grupės nemoka dirbti komandoje ne tik dėl vaidmenų komandoje dubliavimosi ir nebuvimo vieno ar kito vaidmens atlikėjo, bet ir dėl mažo grupės sutelktumo, vieno lyderio nebuvimo. Mokytojų grupės yra įvairiuose vystymosi etapuose: grupės formavimosi, sąmyšio, normalizavimosi, tačiau nė viena nepasiekė brandos etapo ir nedirba kaip komanda
More successful are those schools that employ modern principles of organisational management, such as team work. Often team work and group work are perceived as identical activity, although the scientists make difference between them. The prerequisites for work groups of teachers in the same subject matter to become teams are explored in the paper. The results of sociometry and test of role playing within the team showed that teachers lack abilities to work as a team due to the duplicated roles within the team, absence of performers of some roles, low concentration of the group, as well as absence of leader. The teachers groups are in various stages of development: group formation, confusion, normalization, but any group do not attain maturity stage and do not work as a team
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/80448
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.48 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

74
checked on Dec 10, 2020

Download(s)

18
checked on Dec 10, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.