Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/80389
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVanagienė, Vitalija-
dc.contributor.authorRamanauskienė, Jadvyga-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2019-05-16T20:37:40Z-
dc.date.available2019-05-16T20:37:40Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.issn18226760-
dc.identifier.otherVDU02-000041912-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/80389-
dc.description.abstractPasak J. N. Kapferer (2005), W. M. Pride, O. C. Ferell (2000) ir kt., prekės ženklas įgauna vis didesnę reikšmę visuomenėje. Prekės ženklo svarba pasaulyje ėmė ryškėti apie 1990 metus, kai net kasdienių poreikių tenkinimui vartotojai ėmė rinktis žinomus ir jiems teigiamas asociacijas keliančius prekės ženklus. Autoriai (Armstrong, 2005; Pride, 2000; Aaker, 1995; Urbanskienė, 2006) sutaria, jog prekės ženklas svarbus tiek įmonei, tiek vartotojams. Ieškant inovatyvių prekės ženklo lojalumo kūrimo sprendimų, šiuolaikinėje verslo aplinkoje svarbu atkreipti dėmesį, jog prekės ženklas būdamas verslo įmonių ir nepelno organizacijų nuosavybės objektu, daro įtaką rinkos dalyvių elgsenai, tad lojalumas – vienas iš prekės ženklo vertę formuojančių elementų, tampa svarbia konkurencinio pranašumo įgijimo sąlyga, o suformuotas pozityvus vartotojų požiūris lemia sėkmingą įmonės poziciją rinkoje ir tuo būdu gali palaikyti aukštesnį kainų lygį. Tokia įmonė lengviau užsitikrina paklausą, gauna stabilius piniginius srautus ir didesnį pelnąlt
dc.description.abstractIn this study we analyzed consumer loyalty and its assessment methodology. The consumer loyalty methodology are presented as example of „Cili pizzeria“ brand name. According to the study results, consumer loyalty to this company brand name where not of high level. The affection to the its services is much higher (85.1%), but with low activity level that could mean fake loyalty to the company brand name. To resolve such problem it would be useful to implement promotion strategy giving higher attention to amount discounts and loyalty programs for the permanent consumers. It could also promote and consumer’s loyalty to the company brand nameen
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.description.sponsorshipŽemės ūkio akademija-
dc.format.extentp. 100-108-
dc.language.isolt-
dc.relation.ispartofVadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai / Lietuvos žemės ūkio universitetas. Akademija., 2007, Vol. 11(4)-
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete-
dc.subjectPrekės ženklaslt
dc.subjectLojalumaslt
dc.subjectLojalumo įvertinimaslt
dc.subjectVartotojaslt
dc.subjectBrand nameen
dc.subjectLoyaltyen
dc.subjectLoyalty assessmenten
dc.subjectConsumeren
dc.subject.classificationStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)-
dc.subject.otherEkonomika / Economics (S004)-
dc.titleVartotojų lojalumo prekės ženklui įvertinimaslt
dc.title.alternativeConsumers loyalty assessment fot the brand nameen
dc.typeresearch article-
dcterms.bibliographicCitation16-
dc.date.updated2018-01-12T12:39Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "41912"}, "publisher": {"other": ["Akademija."], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": true}, "issn": ["1822-6760"], "code": "S4", "subject": ["S004"], "country": "LT", "language": "lt", "area": "S", "original": true, "pages": 9, "sheets": 0.643, "timestamp": "20180112123920.0", "account": {"year": 2007, "late": false}, "na": 2, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 0.5, "aip": 1, "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Žemės ūkio akademija", "id": "09", "level": "1", "type": "aka", "research": "1", "status": "1"}}], "id": "D35B14B2F81177F2CFF4D1FC338EA5B2", "lname": "Vanagienė", "fname": "Vitalija", "status": "1", "orcid": "0000-0002-7347-6531", "name": "Vanagienė, Vitalija"}, {"contribution": 0.5, "aip": 1, "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Žemės ūkio akademija", "id": "09", "level": "1", "type": "aka", "research": "1", "status": "0"}}], "id": "552B9CDDA5340CB2F60EE758E9ABB238", "lname": "Ramanauskienė", "fname": "Jadvyga", "status": "1", "name": "Ramanauskienė, Jadvyga"}]}-
local.typeS-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptBioekonomikos plėtros fakultetas-
crisitem.author.deptBioekonomikos plėtros fakultetas-
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

52
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

12
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.